U presidente YILMAZ: "I veiculi di trasportu publicu sò gratuiti à a ceremonia"

U presidente YILMAZ: "I veiculi di trasportu publicu sò gratuiti à a ceremonia"

Parlendu à a cunferenza di stampa tenuta prima di l'Olimpiadi Sordi di Samsun 2017, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Yusuf Ziya Yılmaz; "A causa di a ceremonia di apertura, hà dettu chì u marti 18 di lugliu, i veiculi di trasportu publicu furnisceranu serviziu gratuitu.

MINISTRU KILIÇ: "ÙN PRESSU U CORNU, PRESSU U FRENO"

Ministru di a Ghjuventù è u Sport Akif Çağatay Kılıç, chì hà fattu una dichjarazione annantu à l'Olimpiadi in a riunione è hà dichjaratu chì l'audizione hè una situazione difficiule; "Hè per quessa chì duvemu pruvà à capisce e persone chì sò sordi. Sè avemu empathize, pudemu capisce sta situazione. Per esempiu, dicemu à i nostri cunduttori in u trafficu "ùn clacsonate micca, appughjà u frenu". Dicemu semu in un trafficu più tranquillu. Hè un bonu slogan. In l'ultimi ghjorni 5-6, hè statu megliu capitu quantu hè grande sta urganizazione. 97 paesi participanu à l'urganizazione per a prima volta. U numaru di atleti supera 3 mila 100. A furmazione cuntinua. Cum'è Turchia, lutteremu cù 294 atleti. Spergu chì avemu da ottene u più medaglie chì avemu mai ricevutu in Samsun. Dopu à u tentativu di colpu traditore di u 15 di lugliu, anu pruvatu à ottene sti ghjochi da Samsun. Cù una grande lotta, hè stata assicurata chì sta urganizazione era in Samsun. Vulemu soprattuttu chì i nostri concittadini di Samsun vanu à i cuncorsi. Facemu u megliu di u nostru hosting. 37 vuluntarii serviranu in l'urganizazione da 500 paesi diffirenti. 500 d'elli sò sorditi. U travagliu di sicurità di a nostra forza di pulizza hè à u più altu livellu. Sicondu i dati chì avemu in u mumentu, u tassu di occupazione in l'alberghi di 2, 3, 4 è 5 stelle hè di 91 per centu à l'oghje. A causa di a dimensione di i gruppi, i gruppi di e regioni vicine facenu aghjustamenti ".

GUVERNATORE KAYMAK: "PIAmu MISURE DI SICUREZZA"

Dichjarà chì e misure riguardanti l'Olimpiadi sò state prese, u guvernatore di Samsun Osman Kaymak hà dettu: "Tuttavia, vulemu chì i nostri citadini sò più sensibili postu chì ci sarà sempre una intensità. Dumandemu à a ghjente di Samsun per vene à l'area di apertura per u sistema ferroviariu. Perchè s'è tutti venenu cù u so veiculu privatu, pò esse una stampida. Più di 3 mila pulizie è 500 XNUMX giandarmi seranu di turnu in l'urganizazione. Ma hè ancu più impurtante chì i nostri citadini sò sensibili. Credu chì se travagliammu inseme, averemu successu ", disse.

PRESIDENTE YILMAZ: "I VEHICULI DI TRASPORTU PASSU SONU LIBERI IN A CERIMONIA"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, chì hà dichjaratu chì un stabilimentu intensivu hè statu stabilitu in Samsun durante u prucessu olimpico, hà dettu: "Avemu fattu veiculi di trasportu publicu gratuiti per a cerimonia di apertura dumani. "Un grande sforzu è sforzu sò stati spesi per l'Olimpiadi da esse datu à Turchia. Cù u seguitu intensu di u nostru guvernu, l'Olimpiadi sò stati purtati à Samsun. Avemu finitu i studii in pocu tempu cum'è 1 annu è preparatu a nostra cità per l'Olimpiadi. Ognunu hà rializatu di manera altruista i so duveri. U mondu guarderà Samsun. Migliaia di atleti è e so famiglie seranu quì. L'imaghjini di a nostra cità era assai impurtante. In più di una bona urganizazione sportiva, avemu pruvatu à mette in risaltu l'identità di a cità. Studi impurtanti sò stati realizati per a contaminazione visuale è l'estetica urbana. Un stabilimentu sportivu intensivu è arrangiamenti ambientali sò stati fatti. I nostri preparativi sò avà finiti. Stu successu hè stata ottenuta in pocu tempu. L'infrastruttura di trasportu di a cità era insufficiente è cum'è Samsun Metropolitan Municipality, avemu investitu 120 milioni di TL da Shell Junction à Tekkeköy è implementatu u sistema ferroviariu. Quessi sò cum'è travaglii faciuli, ma ùn sò mai stati faciuli. Quessi sò grandi guadagni, è 8 ponti junctions sò stati custruiti in 3 mesi, è u quartu hè custruitu. Avemu fattu investimenti enormi in un annu. Avemu fattu assai travagliu nantu à e facilità, e strade, u paisaghju di tram, l'alloghju. Avemu fattu u trasportu publicu gratuitu per a ceremonia di apertura dumani. Spergu chì, dopu à 12 ghjorni, sperimenteremu a felicità di cumpiendu cù successu stu travagliu ". hà parlatu.

"Dimustramu una bona ospitalità à l'Olimpiadi è ospitemu i nostri invitati in u megliu modu pussibule. Questa urganizazione appartene à tutti noi ", hà dettu u presidente Yılmaz, "Semu cunfidenti chì l'Olimpiadi seranu cumpletati cù successu. U nostru populu duverebbe susteneci. Chì seguitanu l'attività sportiva è mostranu l'ospitalità turca à i nostri atleti è e so famiglie in u megliu modu pussibule. Questu hè veramente impurtante. In più di un bonu periodu di preparazione, l'impressioni di i nostri atleti è cumu ci diceranu à l'esteru sò altrettantu impurtanti. Oghje hè u ghjornu per unisce e mani. Hè un puntu sensibile chì avemu passatu bè l'Olimpiadi in tutti l'aspetti. Samsun hà da ottene questu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*