U Trenu di Bosnia Parte cù 100 ghjovani

Bosnia Train Departed with 100 Young People: 100 di i nostri ghjovani sò andati in Bosnia cù un trenu speciale per participà à a March - Mira chì si terrà in u 22 anniversariu di a massacre di Srebrenica, in cuuperazione cù l'Associazione di i zitelli di u mondu è TCDD. Taşımacılık AŞ, per cuntribuisce à a pace mundiale è assicurà chì a massacra di Srebrenica ùn hè micca scurdata.

U trenu speciale hè statu mandatu da a stazione di Sirkeci cù una cerimonia u 01 di lugliu.

Parlendu à a ceremonia, l'Associu sözcüRicordendu chì anu apertu una mostra fotografica nantu à a massacre di Srebrenica in a stazione di Sirkeci, Meryem Biçici hà dettu: "Vulemu andà à u matrimoniu, micca à u funerale di i nostri fratelli bosniaci, chì i corpi sò stati truvati in Srebrenica 22 anni fà. Sfurtunatamente, l'oppressione, a tortura è i massacri in ogni periodu di a storia ùn permettenu micca questu. Vulemu sparte stu dulore in una certa misura è fà u nostru megliu. Hè per quessa chì urganizemu stu prugramma. Ci anu dumandatu: "Siete Bosniani?" si dumandanu. Ùn ci vole micca esse bosniacu per maledicà quelli chì ci anu massacratu i nostri fratelli bosniachi. Essa umanu hè abbastanza ". disse.

Biçici hà ringraziatu l'impiegati di a Cumpagnia, in particulare u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Veysi Kurt, chì hà fattu grandi cuntributi à l'urganizazione di sta urganizazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*