I primi passageri di a linea ferroviaria BTK diventanu ministri di 4 paesi

Prughjettu Ferroviaria BTK
Prughjettu Ferroviaria BTK

In quantu à u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars (BTK), u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Questu serà un prughjettu chì trè paesi mettenu in u serviziu di u mondu. Cuncerna u Kazakistan, a Cina è l'Europa sana quant'è noi. Perchè quandu si cunsiderà altri corridori, i ritorni di merchenzie ponu esse ottenuti in un tempu assai più cortu è à pocu costu ". disse.

U Ministru Arslan hà viaghjatu da Kars à Georgia cù l'autorità di Azerbaijan, Georgia è Kazakistan utilizendu a ferrovia BTK, a maiò parte di a quale hè stata finita, è hà realizatu u primu trasportu di passageri in u scopu di u prugettu.

À a strada, assai persone in i paesi di cunfini fighjavanu u trenu, chì portava passageri per a prima volta, ancu cù i so telefunini, è salutava i viaghjatori.

Arslan hà pigliatu cun ellu u presidente di l'Amministrazione Ferroviaria di l'Azerbaijan, Javid Gurbanov, u presidente di i Ferroviari georgiani Mamuka Bakhtadze, è u presidente di i Ferroviari di Kazakistan, Kanat Alpispayev, è hà fattu dichjarazioni à i ghjurnalisti in u trenu.

U Ministru Arslan hà dettu ch'elli anu avutu l'uppurtunità di vede i travaglii di custruzzione in situ in u caminu è di scambià opinioni cù l'amministratori di i trè paesi.

Enfatizendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan attribuisce una grande impurtanza à u prugettu, Arslan hà dettu:

"Avemu travagliatu nantu à una strada difficiule. 3 paesi travaglianu inseme in stu prughjettu. Pudemu felicemente dichjarà chì questu hè a prima volta chì viaghjamu cù un passageru. A storia hè fatta oghje. Avemu tistimunianza sta storia cun voi. Spergu chì u travagliu in Turchia è Georgia sarà cumpletu in pocu tempu cù a cooperazione di i trè paesi. Offremu sta linea in particulare per u trasportu di merci. Stu prughjettu serà un prughjettu offrittu da trè paesi à u serviziu di u mondu. Cuncerna u Kazakistan, a Cina è l'Europa sana quant'è noi. Perchè quandu si cunsiderà altri corridori, i ritorni di merchenzie ponu esse ottenuti in un tempu assai più cortu è à pocu costu ".

Dichjarà chì ci hè un pocu tempu per l'implementazione di u prugettu, Arslan hà dettu: "A nostra speranza hè chì simu à a vigilia di mette in serviziu u prughjettu di a ferrovia, chì farà Marmaray, u cumplementu di u corridore mediu trà l'Asia. è l'Europa, assai più significativu. Semu cuntenti d’esse ghjunti à l’ultima tappa di un prughjettu chì rinfurzà a fratellanza, accrescerà l’unità culturale è espansione u cummerciu in stu rughjonu. usatu e frasi.

U viaghju, chì durò circa 3 ore, hà finitu in a stazione di a cità di Ahılkelek à a fruntiera georgiana.

U Ministru Arslan hà visitatu u Tunnel di a fruntiera, a mità di quale hè nantu à a fruntiera cù Georgia è l'altra mità cù Turchia, cù u so entourage. Arslan si trasfirìu dopu à Tbilisi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*