Apertura incredibile di Deaflympics Samsun 2017

Apertura spettaculare di Deaflympics Samsun 2017: U 23rd Summer Deaf Olympic Games, a più alta urganizazione di participazione in a storia sportiva turca è a storia di Deaflympics, hà iniziatu ufficialmente cù a magnifica cerimonia di apertura in u novu Samsun 19 Mayıs Stadium.

Riunendu 97 paesi da sei cuntinenti, 3 atleti è più di 148 mila participanti, i 5i Ghjochi Olimpichi di i Sordi d'estate cuminciaru cù una ceremonia d'apertura degna di a so dimensione. U Primu Ministru Nurettin Canikli, u Ministru di a Salute Recep Akdağ, u Ministru di Famiglia è Politiche Suciali Fatma Betül Sayan Kaya è u Ministru di Ghjuventù è Sport Akif Çağatay Kılıç anu assistitu à a cerimonia.

In a ceremonia d'apertura tenuta in u novu 19 Mayıs Stadium, l'atleti, l'entrenatori è i delegati di tutti i paesi salutavanu Samsun, Turchia è u mondu à a parata.

Dopu à a sfilata, u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım anu desideratu successu à tutti l'atleti chì cumpeteranu in i 23i Ghjochi Olimpichi di i Sordi d'estate cù i so missaghji.

U guvernatore di Samsun, Osman Kaymak, hà dichjaratu chì a Turchia è Samsun stanu sperimentendu unu di i ghjorni più impurtanti in a storia di a Republica è hà dettu: "Dimustraremu chì pudemu accoglie perfettamente i Ghjochi Olimpichi d'estate organizendu i Ghjochi Olimpichi Sordi in u megliu modu pussibule. . U nostru desideriu hè di urganizà i Ghjochi Olimpichi d'estate in Samsun un ghjornu ", disse.

U delegatu di u CIO Sam Ramsamy hà lettu u so discorsu in nome di Thomas Bach, presidente di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale (CIO). In u so discorsu, Bach hà dettu chì l'ICSD hà cuntribuitu à a diffusione di u sport in u mondu sanu è chì era un membru impurtante di a famiglia olimpica.

Valery Rukhledev, presidente di u Cumitatu Internaziunale di Sport per i Sordi (ICSD), chì hè ghjuntu à u palcuscenu dopu, hà sottolineatu chì i Deaflympics, chì si sò tenuti per a prima volta in u 1924, hè a seconda urganizazione multi-sport più antica di a storia, è chì anu vistu chì Turchia hè un paese assai forte durante u prucessu di preparazione, è chì Turchia hà dettu chì hè un esempiu per u mondu sanu in questu sensu.

U Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Akif Çağatay Kılıç, dopu avè salutatu tutti l'invitati, hà dettu: "23. I Ghjochi Olimpichi di i Sordi d'estate seranu una sperienza eccitante per a mo cità nativa, a bella Samsun ".

Sottulineendu chì anu fattu 42 strutture pronte per i Ghjochi in pocu tempu, u Ministru Çağatay Kılıç hà ricurdatu chì 5 mila persone, da i cummercianti à l'assistenti di cabine aeree, anu ricevutu furmazione in lingua di i segni per Deaflympics. U Ministru Çağatay Kılıç hà dettu chì Deaflympics Samsun 2017 hè a risposta glubale più impurtante à e campagne di smear internaziunale nantu à Turchia, chì Turchia hè un paese pacificu è sicuru. Kılıç hà dettu: "Samsun, induve u focu di a lotta per l'indipendenza di a Turchia hà brusgiatu in u passatu, hè sempre testimone di l'incendiu di a torcia di l'amore è l'amicizia in u mondu. Per u 23rd Summer Deaflympics Games, chì avemu realizatu per a 8rd time, 42 strutture sò state messe in serviziu in 33 distretti differenti, è rende tali facilità enormi pronti in pocu tempu era un primu in a storia di Deaflympics. U nostru novu stadiu cù una capacità di 919 spettatori, in cunfurmità cù i normi UEFA chì simu oghje, hà pigliatu u so postu trà parechje opere preziose cum'è un stabilimentu vivente chì pensemu chì farà grandi cuntributi à Samsun è u sport di u paese. L'unicu scopu di tutti questi servizii è investimenti hè di assicurà chì voi, i nostri stimati atleti, godite di sti ghjochi in cunfidenza, pace è gioia. Hè u nostru più grande desideriu di vultà in u vostru paese cun boni ricordi è amici cordiali quandu partite da quì ".

"Ospitu a più grande urganizazione in a storia di u sport turcu hè indimenticabile per i nostri concittadini di Samsun"

Dichjarà chì Samsun hà ospitatu una urganizazione indimenticabile, u Ministru Akif Çağatay Kılıç hà dettu: "Samsun Deaflympics2017; Contene assai primi per tutti i residenti di Samsun. 5000 di i nostri citadini, da i nostri cummercianti à i nostri assistenti di cabina THY, anu ricevutu furmazione in lingua di segni turca è internaziunale per questa urganizazione. Credu chì u silenziu di a lingua umana cumuna chì serà furmatu trà a nostra nazione è i nostri invitati; Hè abbastanza forte per affucà tutti i soni maligni chì facenu u mondu un rumore bruttu. U nostru Samsun hà ancu a distinzione di esse a prima cità di u nostru paese à cullà 6 cuntinenti in u so core, à l'occasione di Deaflympics2017. Ospitu a più grande urganizazione in a storia sportiva turca serà una sperienza indimenticabile è maravigliosa per i nostri concittadini di Samsun. Cum'è Deaflympics2017 hà causatu assai primi per Samsun; Samsun serà a scena di parechji primi in a storia di questi ghjochi ", disse.

"Avemu fattu u più grande avvenimentu in a storia di Deaflympics"

Dichjarà chì anu apertu i più grandi Olimpiadi di u mondu per i sorditi, u Ministru Kılıç hà dettu:

"Cù più di 6 mila atleti da 97 cuntinenti sfarenti è 3 paesi diversi è più di 5 mila participanti in totale, a 23e Olimpiadi di Summer Deaflympics hè a più grande urganizazione in a storia di Deaflympics. Stu livellu record di participazione; A cuntrariu di certi percepzioni pulitiche realizate per u nostru paese, hè a risposta più forte data à una scala glubale chì Turchia hè un paese pacificu è sicuru. Oghje, pudemu dichjarà felici è fieri chì u nostru paese; Il a obtenu le résultat qu'il méritait en éliminant tous les travaux de dénigrement. Ospitu l'avvenimentu più assistitu in a storia di Deaflympics; accoglie i nostri participanti di diverse lingue, religioni, naziunalità è culture; Hè una fonte di felicità è orgogliu per i nostri antichi terri anatoliani, chì anu campatu assai sferenze in fraternità per seculi. Turchia; Ghjè un ponte induve si scontra u livante è u punente, u vechju è u novu, a storia è u futuru. Cridemu chì i nostri invitati, chì ospiteremu in u paese di sportivi chì avemu stabilitu, si fusioneranu prestu cù u spiritu di fair-play è di sportività in l'atmosfera di Turchia chì riunisce e civilizazioni ".

Dopu à i discorsi di u protocolu, l'innu di l'ICSD hè statu ghjucatu è a bandiera di l'ICSD, chì volarà in Samsun finu à a ceremonia di chiusura di u 30 di lugliu, hè stata isata.

ERTUĞRUL BURSA SET U FEU OLIMPIC

U lottatore naziunale İsmail Otamış, chì hà purtatu Turchia a prima medaglia in a storia di Deaflympics, hà purtatu a torcia di Deaflympics Samsun 2017 à u stadiu. Allora, Kemal Baloğlu è Selahattin Bozdağ, chì vincìu u campionatu di Deaflympics in u football in 1997, anu pigliatu u torch. A torcia infine passò à Ertuğrul Bursa, chì hà vistu 11 Deaflympics in u locu, ottu in l'estiu è trè in l'invernu.

L'avventura di Deaflympics, chì hà iniziatu quandu Bursa hà ricrutatu Gündüz Tekin Onay in a squadra di football naziunale in u 1969 è cuntinuò per 48 anni, prima cum'è footballista è dopu cum'è delegatu tecnicu, cuntinuò cù l'onore di accende a fiamma olimpica.

A torcia, decorata cù motivi anatoliani è riunendu i culori di e quattru cunfederazioni di l'ICSD, hè stata illuminata da Ertuğrul Bursa cù applausi. In seguitu, u figliolu di İsmail Otamış, Ömer Otamış, chì hà ghjucatu in a squadra di basket naziunale, hè ghjuntu à u palcuscenicu per u ghjuramentu di l'atleta. Dopu à u ghjuramentu di l'atleta, a bandiera turca hè stata issata à l'accumpagnamentu di l'Innu Naziunale.

Cuntinuendu cù u prugramma culturale realizatu da diversi gruppi di ballu, a cirimonia hè stata cumpletata cù un cuncertu di u cantante Murat Boz, seguitu da un spettaculu di pirotecnica.

NOTE DI A CERIMONIA

QUANDU L'ATLETI TURCHI PARTI

Quandu era u turnu di a Turchia à a parata, 294 atleti è a delegazione turca, chì rapprisentanu u nostru paese in Deaflympics, sò stati accolti cun grande entusiasmu da i spettatori chì impacchendu u novu stadiu 19 May. Mentre u lottatore naziunale İlhan Çıtak, chì cercava a quinta medaglia d'oru olimpica in una fila, portava a bandiera turca, u publicu hà creatu una grande atmosfera in i tribune cù luci di u telefuninu è acclasciatu tutti i nostri atleti cù applausi è applausi in lingua di i segni. L'atleti turchi anu rispostu à i stand dicendu "We Love You" in lingua di i segni.

VENTI D'AMICIZIA À A CERIMONIA DI LUGA

Venti d'amicizia dominavanu a sfilata di l'atleti, cunvene à u spiritu olimpico. Atleti di parechji paesi, cumpresu l'Alimagna è u Brasile, marchjavanu cù a bandiera turca è a so propria. L'atleti chinesi portavanu bandiere turche è sò sorti cù banners "Hello Turkey". I spettatori turchi anu pigliatu ancu e bandiere di questi paesi da l'atleti di parechji paesi, cumpresa a Grecia è a Pulonia, è detti missaghji d'amicizia da e tribune.

BANDIERE MONDIALI SCONNU IN TRIBUNI

I tribuni di u novu stadiu di u 19 di maghju, chì hà accoltu a ceremonia d'apertura, anu vistutu ancu cù i culori di i bandieri mundiali, cum'è l'internu di u campu. Ancu s'è i bandieri di l'ospiti Turchia eranu in a maiuranza, i bandieri di i paesi di i sei cuntinenti chì participanu à l'urganizazione, chì hè stata urganizata cù a participazione di i paesi 97, si sò trasformati in una rivolta di culori in i stands.

SEGURANU SOLI BANDIERE

E bandiere di Filippine, Malta, Cipru Meridionale, Yemen è Guatemala, chì anu participatu à Deaflympics Samsun 2017 cù un solu atleta ognunu, eranu rispettivamente.

Hà purtatu Dominique Camus Nuevo, George Vella, Andreas Constantinou, Mohammed Abdullah Alkhawlani è Sergio Pablo Aragon. L'atleti, chì anu fattu una dichjarazione à a parata ufficiale, anu dettu ch'elli sò cuscenti di a rispunsabilità data à elli per esse l'unicu rappresentante di u so paese.

A MASCOTA ÇAKIR PIUTATA È PIUTATA

Çakır, chì pò cumunicà cù a lingua di i segni è hè a prima mascotte parlante in u mondu cù questa funzione, hè diventatu u predilettu di tutti à l'apertura cum'è di solitu. Appena ghjuntu à u stadiu, Çakır hè statu salutatu da a mostra d'affettu da i tribuni è hè statu chjamatu à tutte e tribune una per una. In novu, i zitelli anu dimustratu u più grande interessu in a mascotte Çakır.

MILLA 500 VULUNTARI ERANU À U STADIU

Tuttu un totale di vuluntarii 2017, 250 di i quali eranu sordi, travagliendu in Deaflympics Samsun 500, eranu in u novu Staydumu 19 May per a ceremonia d'apertura. Mentre 400 vuluntarii anu participatu à u campu, 100 vuluntarii seguitanu a ceremonia da i stand.

E MISURE DI SECURITÀ ERANTU ALTU LIVELLU

Per evità prublemi di sicurezza durante i Deaflympics, un totale di 3 persunale di sicurità, di quale 300 sò specificamente in i ghjochi, sò in turnu. In a ceremonia d'apertura, parechji guardiani di sicurità di e pruvince circundanti eranu in turnu, è ancu u persunale di sicurità di Samsun.

U TRANSPORTE ERA GRATUITU

E persone di Samsun anu ghjuntu à a cerimonia di apertura utilizendu u sistema di ferrovia leggera da u campus di l'Università Ondokuz Mayıs à Tekkeköy senza pagà alcuna tassa. À u listessu tempu, i servizii d'autobus gratuiti sò stati urganizati da diversi distretti di Samsun à u stadiu.

L'Olimpiadi cuntinueghjanu finu à u 31 di lugliu in Samsun è i so 8 distretti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*