Ci sò clusters daretu à e marche glubale

Per un bellu pezzu in u nostru paese, ùn avemu micca fattu assai in quantu à u sviluppu di e rete di trasportu. Per cumpensà a carenza, prima di tuttu, e plataformi anu da esse custruitu induve i veiculi di trasportu puderanu spustà, vene è attraccate. Quì avemu principiatu prima cù strade divise. Dopu à quessa, i nostri travaglii ferroviari sò cuminciati. I travaglii di metro sò cuminciati in e nostre cità. Avà hè u to turnu; Hè ghjuntu à pruduce i veiculi chì si moveranu nantu à elli, e piazze, i porti, è i veiculi chì anu da aduprà ste strade.

Oghje, certi disinni di vitture prudutte in Turchia sò fatti in u nostru paese. Forse ci sò disinni chì facemu 100 per centu quì. Ma sti disinni ùn appartene micca à u nostru paese. Hè a pruprietà di quella cumpagnia, quella marca. Dunque, ancu chì i vostri ingegneri travaglianu quì; Ùn site micca u pruprietariu è ùn avete micca u dirittu di salvà. Avete da cumprà a parte ch'ellu vole da u locu chì dice à u prezzu chì dà. Se u disignu è a pruprietà appartenenu à noi, pudemu furnisce quelli cumpunenti più prezzu di u mondu, forse cù una qualità megliu, è offre cum'è un serviziu à u nostru populu è u mondu. Avemu persu tempu in vittura ! Ma ci hè assai chì si pò fà. A faremu ancu.

Cù u bonu travagliu di u nostru Ministeru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione, era l'ora di e ferrovie. Ùn avemu micca avutu rails prima, cusì pudemu guidà sti veiculi. E nostre cità ùn eranu micca cusì sviluppate chì duvemu aduprà u tram è u metro. Avà hè una necessità. Ci era un tali mercatu in Turchia. Aspiremu à pruduce i veiculi in stu mercatu XNUMX% in u paese. Ci sò ancu esempi di successu di questu. Cum'è Silkworm, Panorama, Talas, Green City LRT, Istanbul Tramway marche. Semu fieri. Viaghjàmu cun orgogliu è cunfidenza in questu, dicendu "a nostra pruprietà". Hè un sviluppu estremamente impurtante per u nostru paese.

Semu cuscenti di quantu passi impurtanti avemu fattu cù clustering ? L'imprese straniere, chì ùn pudemu micca scuntrà prima di fà un appuntamentu, passanu davanti à a so porta, è ci coronanu à l'ultimu minutu, venenu avà in Turchia in delegazioni per fà affari inseme, cum'è hè statu dettu solu in a specificazione chì "U 51 per centu di a cuntribuzione domestica serà fatta". U requisitu domesticu di 51 per centu hà apertu l'orizzonte. Un altru passu chì hè altrettantu impurtante hè studi di clustering. In fatti, ci sò sempre clusters daretu à e marche glubale oghje.

In i travaglii induve u cumpratore hè soprattuttu publicu, hè necessariu di creà strutture forti per ùn esse affettati da l'onda in u tempu. U scopu principale di sta struttura forte hè; U scopu di u cluster hè di fà pruduzzione è di fà altre pruduzzione cù e so capacità inattive. U megliu esempiu di questu pò esse vistu in l'industria di difesa. Perchè in l'industria di difesa, ùn hè micca pussibule di fà u stessu travagliu 20 ghjorni à l'annu per 365 anni. I prughjetti sò sviluppati in linea cù i bisogni di e Forze Armate. U travagliu in questu modu hè essenziale.

A creazione di u Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu (ARUS) hè cusì impurtante quant'è l'aghjunghje un requisitu di offerta di 51 per centu à e specificazioni di l'offerta. Tutte queste dinamiche si sò riunite è Ankara aghjunghjenu un altru rolu à sta cità. Avemu dettu: "Noi, cum'è Ankara, simu in i veiculi di u sistema ferroviariu". Meritemu ancu questu. Meritemu da stabilisce stu cluster, ci meritemu ancu cum'è u livellu di tecnulugia di l'industria di Ankara.

U prezzu di u kilogramu di l'esportazione di Ankara hè di circa 23,5 dollari. Ankara hà pruvatu à esse a capitale in a tecnulugia è a produzzione intensiva di cunniscenze. Cum'è industriali da Ankara, avemu custruitu l'aviò di guerra. Custruemu u nostru aviò di passageri, trenu, vittura di metro, è trenu d'alta velocità. U compitu hè simplice; L'acquistu publicu hè in realtà u strumentu più impurtante in quantu à u trasferimentu di u redditu è ​​a tecnulugia di guida. L'acquistu publicu ùn hè micca solu di ottene u megliu per u più prezzu. A volte hè assai più impurtante per cumprà u più caru in quantu à a produzzione domestica è l'ecunumia di u paese.

I sistemi di trasportu ferroviariu sò una grande porta di u travagliu cù una larga gamma di cummerciale. Invece di impurtà, ogni pezzu chì pruduciamu quì serà ancu un sustegnu impurtante per l'impieghi in stu paese. Felicita à ARUS è a gestione di OSTİM per tutti questi sforzi è li auguru successu cuntinuatu.

Fonte: Nurettin ÖZDEBİR - Presidente di u Cunsigliu di a Camera di l'Industria di Ankara - www.ostimgazetesi.com

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*