Tecnulugia cumpetitiva per i sistemi ferroviari da Elsitel

Elsitel implementa cù successu tutte e fasi di i prughjetti di u sistema ferroviariu principale è di u sistema ferroviariu urbanu, partendu da a fase di pianificazione è di cuncepimentu, à a prova è a messa in serviziu. A cumpagnia risolve i prublemi d'integrazione è di l'interfaccia chì ponu accade per via di diversi subcontrattori è fornitori.

Dichjarà chì anu u scopu di pruduce tecnulugia chì ponu cumpete in u mondu sanu per i sistemi ferroviari, u Direttore di Sviluppu di l'Affari di Elsitel Cantekin Cem Işıkoğlu hà enfatizatu chì l'investimenti in i sistemi ferroviari è ferroviari permettenu u sviluppu di una industria domestica competitiva è innovativa in u mondu.

Rimarchendu chì u numeru di cumpagnie chì sviluppanu tecnulugia in quasi tutti i rami di i sistemi ferroviari hè aumentatu grazia à l'investimenti crescenti in ferrovie in Turchia, Cem Işıkoğlu hà dettu: "U nostru settore di Sistemi Ferroviari ùn hè micca un settore assai dipendente di l'esteru, chì crea valore aghjuntu. per l'ecunumia di u paese è a cumpetizione in i mercati esteri. Cridemu chì u settore di u sistema ferroviariu domesticu trasformerà a vitalità di u mercatu domesticu in una opportunità cù l'incentivi è i supporti furniti à i pruduttori è chì pigliarà u so postu meritatu in u mercatu globale cù prudutti à standard internaziunali. disse.

Işıkoğlu hà dichjaratu chì utilizanu a so cunniscenza è a forza di travagliu avanzata per u sviluppu di prudutti tecnologichi chì rispondenu à l'aspettattivi, è hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Cù i nostri prudutti creativi è suluzioni cum'è u sistema di riscaldamentu di forbici, sistemi d'informazione di i passageri, sistemi di diagnostica attraversu u flussu. cuntrollu, ùn solu sustituì i prudutti impurtati, ma dinù pruposti prudutti in i mercati stranieri. Avemu sviluppatu prudutti chì seranu cumpetitivi in ​​termini di tecnulugia è prezzu ".

Surghjente: www.ostimgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*