U Trenu Solar Powered hè intrutu in serviziu!

trenu à energia solare
trenu à energia solare

Indian Railways firma un novu prughjettu per riduce l'impronta di carbone di i treni è sensibilizà.

Indian Railways firma un novu prughjettu per riduce l'impronta di carbone di i treni è sensibilizà. In u scopu di u novu prughjettu, a parti suprana di u trenu chì travaglia nantu à e ferrovie serà coperta cù pannelli solari, è puderà pruduce circa 20 kWh per a necessità interna di u trenu.

I pannelli solari installati nantu à a cima di u trenu di 1600 hp generanu l'electricità da l'energia solare. L'energia prodotta serà aduprata in operazioni cum'è l'illuminazione di u trenu, u funziunamentu di a porta, u cuntrollu di l'infurmazioni di i passageri. Inoltre, l'energia serà almacenata in u pacchettu di batterie 120 Ah.

300 pannelli di 16 W in u trenu anu a capacità di pruduce circa 20 kWh di energia per ghjornu. U almacenamentu di l'energia inutilizata in i banchi di batterie significa chì i sistemi elettrici di u trenu ponu funziona di notte senza bisognu di diesel. 6 treni chì operanu in questu modu ponu salvà 21000 tunnellate di diesel annu.

Hè u scopu chì stu prughjettu, chì hè u primu di u so tipu, si sparghje rapidamente in tuttu u paese. In i prossimi sei mesi, u numeru di treni ecologichi chì pruducenu l'electricità cù pannelli solari ghjunghjeranu à 24. Hè dichjaratu chì un trenu chì opera in questu modu riducerà a so impronta di carbone di 9 tunnellate annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*