Stazioni di trenu d'alta velocità

Stazioni di trenu d'alta velocità

Stazione Bilecik YHT

L'Edificiu di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Bilecik, custituitu da 3 blocchi, Blocchi A, B è C, hè statu messu in opera u 01 di ghjugnu 2015.

Mentre chì ci hè un serviziu di passageru è VIP in u Block A, ci hè una sala d'attesa di i passageri induve i prucessi di cuntrollu di i biglietti sò realizati in u Block B. A sala d'attesa di i passageri hè a struttura d'acciaio di u sistema di truss più longa in Turchia cù una sola lunghezza di 73 metri.

U bloccu C hè custituitu da ascensori è scale mobili.

À a Stazione Bilecik YHT, chì hà a capacità di serve sin'à 44.000 2 passageri per ghjornu; Ci sò 2 linee, 1 linee principali a doppia pista, 5 linee di piattaforma è 408 linea cunvinziunali. Ci sò dui piattaforme cù una lunghezza di XNUMX m.

L'Edificiu di a Stazione, chì hà una zona chjusa di 5.342 m2 è una zona quadrata è aperta di circa 30.000 m2, hà un parcheghju apertu per un totale di 214 veiculi per i passageri.

Ci sò rampe, ascensori è arrangiamenti di superficia cuperti cù materiali tangibili in l'area di l'edificiu è di a stazione, chì sò disposti secondu l'accessibilità di i passageri fisicamente disabili.

Stazione Bozuyuk YHT

A stazione Bozüyük YHT hè stata messa in serviziu u 24 di lugliu di u 2014, cù l'apertura di a linea ferroviaria Eskişehir-Istanbul.

L'edificiu di a stazione Bozüyük YHT, chì hà una zona d'utilizazione chiusa di 5.000 2 mXNUMX, hè custituitu da dui edifici di quattru piani è un ponte chì cunnetta questi edifici nantu à a ferrovia.

U Gar, chì hè previstu di serve 5.000 2 passageri ogni ghjornu, hà 5 piattaforme è XNUMX linee ferroviarie.

STAZIONE POLATLI YHT

A stazione Polatlı YHT, a prima stazione di treni d'alta velocità di Turchia, hè stata messa in serviziu u 16 di ferraghju di u 2010. L'Edificiu di a Stazione, chì hà un parcheghju apertu cù una capacità di veiculi 5.500, cù una superficie di 2 100 m3; Hè stata custruita in un stile architettonicu mudernu cù 3 scales, XNUMX ascensori è un sistema speciale di riscaldamentu-raffreddamentu, induve u cunfortu di i passageri hè primurosu.

E facciate di l'Edificiu di a Stazione Polatlı YHT, induve u granitu hè adupratu nantu à i pavimenti è i tetti suspesi sò usati nantu à i tetti, sò cuparti di granitu è ​​vetru riflettente, è l'insulazione termale hè fatta cù a tecnica di guaina.

À a Stazione Polatlı YHT, chì hà una zona di custruzzione di 1.200 m2 è hà 2 piattaforme di passageri, l'accordi necessarii sò stati fatti per a 3ª piattaforma, tenendu in contu l'aumentu di u numeru di passageri in u futuru. Ci hè 1 ascensore è 1 scala mobile chì furnisce l'accessu à ogni piattaforma.

À a Stazione Polatlı YHT, induve una media di 750 à 1.000 1 passageri viaghjanu ogni ghjornu; Ci sò 4 sala d'attesa, 1 banchetti, 2 cafeteria, 25 buttreghi, una sala di preghiera, XNUMX uffizii appartenenti à e parti amministrative è tecniche, è ancu toilette è ascensori speciali per i passageri anziani è disabili.

ANKARA STAZIONE TRENI ALTA VELOCITA

U primu prughjettu di Build-Operate-Transfer di TCDD

A stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara, chì hà un prughjettu architettonicu chì arricchisce a ricchezza architettonica di a capitale, hè stata custruita per a prima volta da a Republica di Turchia State Railways cù u mudellu Build-Operate-Transfer.

U novu bastimentu di a stazione hè stata custruita senza toccu a Stazione Ankara esistente, chì hà un postu impurtante in a nostra storia, canti populari, puemi è ricordi. Cuncepitu per rapprisintà a rapidità è u dinamisimu in cunfurmità cù a nova visione di TCDD, u travagliu riflette a cunniscenza architettonica d'oghje.

Ankara YHT Station, chì hà da piglià u so postu trà e prestigiose opere di Turchia è Başkent cù a so architettura è e so strutture suciali, hè stata custruita per esse cunnessa à i metro di Başkentray, Ankaray è Keçiören.

U prughjettu, chì hà 12 piattaforme è 3 linee ferroviarie, induve 6 set YHT ponu attraccate à u stessu tempu, hè custituitu da una zona chjusa di 194.460 m2 è un totale di 8 piani, cumprese i piani di terra.

In più di l'unità per i servizii di trasportu, in Ankara YHT Gar, induve i servizii di parcheghju interni è esterni per un totale di veiculi 1.910 seranu furniti; Ci sò strutture suciali è culturali cum'è spazii cummirciali, cafe-ristoranti, uffizii d'affari è sale polivalenti, sala di preghiera, unità di primi aiuti è di sicurità è un hotel.

Mentre tutti i nostri passageri anu cunfortu opportunità di viaghju, a vita suciale è culturale di a cità si scontra à a Stazione YHT di Ankara.

A stazione YHT, chì hè prevista per risponde à tutti i bisogni di i disabili cù l'ultime tecnulugia, hè diventata u centru di attrazione di a capitale.

Ankara YHT Station, chì hè stata custruita in 2 anni è serà operata da Ankara Train Station (ATG) per 19 anni è 7 mesi, serà trasferita à TCDD à a fine di stu periodu. A gestione di u trenu di a nova stazione serà fatta da TCDD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*