Hüroğlu hè nantu à i binari cù a marca "Pulman".

Hüroğlu Otomotiv, chì produce sedili di veiculi in Bursa dapoi u 1972, hà acquistatu sperienza in i veiculi ferroviari cù a marca Pulman; Producia ancu sedi di passageri, capitani è stewardess per treni, metro, tram, veiculi stradali è navi.

Hüroğlu Otomotiv, chì si rinnova constantemente cù a so pulitica di fabricazione orientata à i clienti, u staffu di cuncepimentu espertu è u dipartimentu R&D altamente equipatu, cuntinueghja a so pruduzzione cù u Certificatu di Sistema di Gestione di Qualità ISO-1998: 9001 dapoi u 2008. L'impresa risponde ancu à i requisiti per l'ignifugazione secondu a DIN 5510 -2, a resistenza secondu UIC 566 EK'7, è l'ergonomia secondu UIC 567-EK'D per l'industria ferroviaria.

Attuendu l'attenzione à l'area d'usu intensu di i so prudutti, u Direttore di Vendita Cemil Serdar hà dettu: "I posti in i vagoni di passageri chì operanu nantu à quasi ogni ferrovia in i nostri cunfini portanu a firma Pulman. "I nostri mudelli di sedili di u sistema ferroviariu sò usati in modu sicuru micca solu in casa, ma ancu in parechje regioni da l'Asia à l'Europa, da u Mediu Oriente à l'Africa". disse.

Dichjarà chì anu righjuntu una pusizione di fama mundiale cù e so esportazioni in parechji paesi cù a marca Pulman, Serdar hà dettu: "Semu trà e cumpagnie cù a più larga gamma di prudutti in u mondu. In a nostra cunniscenza di a marca, oltre a produzzione di u produttu, a cunniscenza di u serviziu vene in prima. U nostru scopu hè di purtà sta cunniscenza à livelli più alti cù a nostra marca ". hà cummentatu.

Surghjente: www.ostimgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*