U travagliu in squadra hà liberatu e marche di u sistema di trasportu ferroviariu naziunale

U Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu (ARUS), chì u so scopu hè di pruduce sistemi di trasportu ferroviari di marca naziunale è naziunale da u disignu à u pruduttu finali, è di fà i nostri marchi naziunali una marca globale competitiva, cuntribuisce à i scopi di u nostru paese cù a credenza. di "Cooperazione, Forza è Marchi Naziunali".

ARUS riunisce i so membri da tutta l'Anatolia è e cumpagnie principali di u settore di i sistemi ferroviari Turchi, è s'impegna à u compitu di cuuperazione, unione di forze è produzzione di marche naziunali in u settore.

L'attività di ARUS, chì hà fattu un nome per ellu stessu in prughjetti impurtanti in linea cù i so scopi, portanu fruttu. Ricertamenti, i nostri marchi naziunali anu cuminciatu à emerge cù a struttura di cluster di i nostri industriali membri ARUS, u spiritu di unità è sulidarità, travagliu in squadra è grandi sforzi.

U cluster, chì hà purtatu marchi naziunali cum'è Istanbul Tram, Silkworm Tram, Green City, Panorama Tram, Kayseri Talas Tram, Malatya TCV Trambus è Locomotiva Elettrica è Diesel à l'industria turca, hà avutu almenu un minimu di acquisti stranieri in l'avvene di U Comunicatu di i Beni Domestici è in u quadru di u Programma di Cooperazione Industriale (SIP) hà ghjucatu un rolu attivu in l'introduzione di un requisitu di cuntribuzione domestica di 51 per centu.

Avà, u requisitu di cuntribuzione domestica hà cuminciatu à esse applicatu sia in l'offerta publica è municipale. Hè assai impurtante per ARUS chì i veiculi necessarii da u nostru paese sò pruduciuti da i nostri industriali cù almenu 51 per centu o più cuntribuzione domestica.

U putenziale industriale di Turchia, a cunniscenza, l'equipaggiu è u talentu superiore di l'industriali sò abbastanza per u disignu è a produzzione di tutti i sistemi di trasportu ferroviariu. Solu e pulitiche di u guvernu determinate è l'incentivi di l'industria domestica sò assai impurtanti in questu sensu.

ARUS hà finu à avà cooperatu cù Spagna (RAIL GROUP), Svizzera (SWISSRAIL), Giappone (JORSA), Repubblica Ceca (ACRI) è l'Associazione Ferroviaria di a Repubblica Federale di Germania (VDB) per a ricerca di u mercatu in u scopu di u Prughjettu Internaziunale di Sviluppu di Competitività ( URGE) sustinutu da u Ministeru di l'Ecunumia, hà realizatu riunioni di cummerciale B2B è hà cuminciatu à esportà in questi paesi.

Oghje, cumpagnie internaziunali cum'è Siemens, Bombardier, Alstom, CAF, chì sò e più grande cumpagnie ferroviarie in u mondu, anu dumandatu spazii è partenarii domestici per a produzzione domestica in u nostru paese.

bombardier, Bozankaya è Siemens hà stabilitu a fundazione di una fabbrica di Tramway di 30 milioni d'euros in Gebze. Bozankaya, in partenariatu cù Siemens, hà ancu vintu l'offerta per 88 veiculi di metro in Bangkok, Tailanda.

ARUS hè statu ritenutu degnu di esse sustinutu cù u Prughjettu Naziunale di Metro in u scopu di u Supportu di l'Associazione Cluster di u Ministeriu BST.

Cum'è a Zona Industriale Organizzata OSTİM, simu fieri di l'attività di successu di ARUS, chì avemu sustinutu da a so creazione, per a nostra industria domestica è naziunale.

Fonte: Adem ARICI - Direttore Regionale OSTİM OIZ - www.ostimgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*