U novu aeroportu di Istanbul cresce cù 30 mila impiegati

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u numeru di impiegati in a custruzzione di u novu aeroportu di Istanbul hà righjuntu 30 mila è hà dettu: "U nostru scopu hè di aumentà u numeru di impiegati à 35 mila in pocu tempu. "Prevemu chì u numeru di l'impieghi diretti è indiretti aumenterà à 225 mila quandu l'aeroportu hè cumpletu". disse.

In a so dichjarazione, u Ministru Arslan hà evaluatu i travaglii di custruzzione di u novu aeroportu di Istanbul.

Dichjarà chì l'obiettivu di 30 mila impiegati, chì hè statu stabilitu per i mesi d'estate, quandu u travagliu in a custruzzione di l'aeroportu hà righjuntu u so piccu, hè statu ghjuntu, Arslan hà dettu: "Una dumanda hè stata fatta per u certificatu Envision, chì hè unu di i più impurtanti. referenze in termini di sustenibilità, è u prucessu di iscrizzione hè statu finitu. "Cù u certificatu, u novu aeroportu di Istanbul serà u primu prughjettu di infrastruttura fora di l'America di u Nordu per riceve u certificatu". disse.

Dichjarà chì un'altra tappa hè stata cumpletata in u novu aeroportu di Istanbul, chì serà u più grande aeroportu di u mondu sottu un tettu unicu custruitu da zero, Arslan hà dettu chì a custruzzione di l'aeroportu, chì serà a porta di Istanbul per u mondu, cuntinueghja à tutta velocità. cù 25 mila 30 impiegati da u 66 di lugliu.

Arslan hà dichjaratu chì l'obiettivu di 2017 mila impiegati stabilitu à l'iniziu di u 30 hè statu superatu è cuntinuatu cusì:

"Hè destinatu à aumentà u numeru di l'impiegati à 30 mila in i mesi d'estate. Vogliu dichjarà cun grande piacè chì avemu rializatu stu scopu da lugliu. Malgradu i forti piovi estivi, u travagliu cuntinueghja cù un momentu crescente. U prossimu scopu hè di aumentà u numeru di l'impiegati à 35 mila in pocu tempu. "Prevemu chì u numeru di l'impieghi diretti è indiretti aumenterà à 225 mila quandu l'aeroportu hè cumpletu".

"Cù a certificazione Envision, u scopu hè di esse u primu fora di l'America di u Nordu".

Spieghendu chì anu dumandatu u Certificatu di Sostenibilità Envision di l'Istitutu di Infrastruttura Sostenibile, chì valuta l'impatti ambientali, suciali è ecunomichi di i prughjetti infrastrutturali, Arslan hà dettu: "Aspittemu chì u novu aeroportu di Istanbul serà u primu prughjettu di infrastruttura fora di l'America di u Nordu è u u più grande prughjettu di infrastruttura in u mondu per riceve u certificatu di prestigio mundiale ". disse.

"57 per centu di a custruzzione di l'aeroportu hè stata finita"

Arslan hà dettu chì u 29 per centu di u prughjettu di l'aeroportu, chì hè previstu per esse apertu u 2018 d'ottobre di u 57, hè statu finitu è ​​hà dettu:

"Mentre i travaglii di u tettu in acciaio di l'edificiu di a terminal sò stati largamente finiti, a facciata di u bloccu principale di a terminal è i travaglii di tetti sò ancu cuminciati. Mentre chì u prugressu di u 65 per centu hè statu fattu in a custruzzione di u sistema di bagaglii, u prucessu di assemblea di 28 soffiate (ponti di passageri) hà iniziatu. Più di 300 ascensori, scale mobili è equipaghji di marchja mobile sò stati purtati à u situ è ​​a so stallazione hà iniziatu. I travaglii grossi di custruzzione di a Torre di Controlu di u Trafficu Aereu sò stati finiti è i travaglii di facciata è di tetti sò cuminciati. A torre hè un candidatu per esse unu di i simboli più impurtanti chì rapprisentanu Istanbul. Inoltre, i travaglii di pavimentazione di l'asfaltu di a prima pista è di i taxiways cunnessi, chì sò 3 mila 750 metri di lunghezza è 60 metri di larghezza in a custruzzione di l'aeroportu, sò stati finiti ".

U Ministru Arslan hà spiegatu chì mentre i movimenti di terra di a seconda pista di 4 metri di lunghezza è 100 metri di larghezza è di i taxiways associati, chì saranu messi in opera à l'apertura di l'aeroportu, cuntinueghjanu, i travaglii simultanei di a sub-base sò iniziati in certi casi. parte, è aghjunghjenu chì i travaglii di rivestimentu di cimentu cuntinueghjanu nantu à u grande grembiule davanti à u terminal.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*