Ostaculu studded à u sediu per disabili in u trasportu publicu

Ostaculu cù picchi nantu à u sediu di i disabili in u veiculu di trasportu publicu: Un autobus publicu privatu chì furnisce un serviziu di trasportu publicu urbanu in Diyarbakir hà guidatu viti affilati in i sedi di i disabili per purtà più passageri in piedi.

Unu di i veiculi di trasportu publicu privatu, chì furnisce servizii di trasportu urbanu sottu a supervisione di a municipalità metropolitana di Diyarbakır, hà ingannatu viti affilati in u sediu di i disabili per purtà più passageri. Questa applicazione di l'autobus publicu privatu, chì porta passageri nantu à a linea A-500, chì furnisce servizii di trasportu nantu à a strada 7 Evler-Dağkapı in a cità, attira a reazione. I passageri in u veiculu, chì anu reagitu à l'avvitamentu di u sediu disabile in u spinu di l'autobus, chì currisponde à u spaziu chjamatu piscina, per purtà più passageri, hà dichjaratu chì i cunduttori sò stati incuraghjiti perchè a municipalità ùn hà micca fattu abbastanza inspezione. .

In particulare à l'iniziu è à a fine di l'ore di travagliu, ùn ci hè un locu per i citadini disabili à pusà nantu à l'autobus, è stu metudu, chì hè adupratu per trasportà più passageri, face i citadini disabili più vittime.

Incuraghjitu da a mancanza di cuntrollu, assai cunduttori intervenenu in u veiculu, sia sguassate i sedi, ristrette u spaziu trà i sedi o sguassate i posti in a sezione riservata à i disabili, chjamata piscina.

Fonte: aleinet.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*