Sicurezza è qualità in l'industria ferroviaria

L'imprese ferroviarie internaziunali d'oghje attribuinu una grande impurtanza à i standard di sicurezza è di qualità per a tecnulugia ferroviaria. I normi internaziunali pertinenti sò constantemente rinnuvati per u cunfortu, a qualità è a sicurità, è ogni precauzione hè presa per minimizzà i risichi d'accidenti chì aumentanu cù i sviluppi di a tecnulugia è l'aumentu di a velocità di crociera.

In u nostru paese, trà l'anni 1950-2000, cù una pulitica statale sbagliata, i ferrovii sò stati imbuttati in u sfondate, è l'investimenti in e ferrovie statali sò stati completamente tagliati. Se u statu ùn invistisce micca in alcun settore in un paese, u settore privatu ùn serà micca quì, è postu chì ùn ci sarà micca dumanda, a R&D è l'educazione diminuiranu ancu à livelli minimi. Sfurtunatamente, stu periodu di 50 anni in u nostru paese hè statu un periodu mortu per e ferrovie per questi mutivi. Tuttavia, in l'anni 2000, sta volta cù decisioni pusitive, u statu hà iniziatu grandi investimenti per i sistemi ferroviari, Turchia hà scontru u cuncettu di Trenu d'Alta Velocità, in più di l'investimenti in e linee di treni d'alta velocità, i grandi prughjetti sò realizati per u riabilitazione, elettrificazione è signalazione di e nostre linee cunvinziunali esistenti cù l'investimenti fatti. .

In più di i grandi investimenti fatti in i sistemi ferroviari, u trasportu interurbanu di passageri è merci in Turchia, i grandi prughjetti sò ancu realizati per i sistemi ferroviari urbani in i nostri grandi cità, in particulare in Istanbul. Sforzi sò fatti per cuncepisce è fabricà veiculi completamente domestici cum'è u Trenu Naziunale è u Metro Naziunale, cunghjuntendu cù i putenziali di l'istituzioni pubbliche, u settore privatu è l'università. In tutti questi studii, i criterii in i normi è direttive internaziunali pertinenti sò rispettati sia in fasi di cuncepimentu sia di produzzione, ogni tipu di teste richiesti da i standard internaziunali sò realizati nantu à i prototipi sviluppati è pruduciuti, è i veiculi sò certificati. . Tuttavia, anche se e teste sò realizate in cunfurmità cù e norme pertinenti, sia e squadre di prova sia i sistemi di prova ùn anu micca accreditazione internaziunale. Inoltre, l'urganisazioni di u settore publicu è privatu in u settore necessitanu supportu di R&D.

Per eliminà queste carenze in u settore di u sistema ferroviariu in sviluppu in u nostru paese, sò stati iniziati studii per stabilisce centri di prova è R&D cù certificazione è accreditazione internaziunali, è i fundamenti di u Centru di Eccellenza di u Sistema Ferroviario URAYSİM sò stati posti in l'Università Anadolu. In stu centru;

• Tutti i tipi di sistemi di prova accreditati richiesti da i normi internaziunali,

• I servizii di furmazione in u serviziu seranu furniti à l'urganisazioni R&D è Industriali per u disignu è u sviluppu di veiculi è cumpunenti di u sistema ferroviariu.

In questu centru di prova, fora di i sistemi di prova interni è esterni, i testi di navigazione seranu realizati cù l'equipaggiu di l'ultime tecnulugia, cù 3 piste di prova di dimensioni diverse da esse custruitu. In più di u prughjettu URAYSİM, l'investimenti è i studii cuntinueghjanu per u Centru di Test è R&D datem stabilitu in TCDD in Ankara.

Cù l'entrata in serviziu di questi centri, tutti i veiculi è cumpunenti sviluppati è pruduciuti per i sistemi ferroviari, certificati in cunfurmità cù i normi internaziunali, aumenteranu a competitività di a nostra industria lucale in u mercatu domesticu è in u mercatu internaziunale.

Per u sviluppu di u settore, a cuuperazione di u statu, l'istituzioni publiche è private, l'università è tutti i putenziali in u paese hè necessariu. In u risultatu di sta cuuperazione, u sviluppu di e novi tecnulugii è u rispettu di i prudutti è i sistemi sviluppati cù i normi, u cunfortu è a sicurità seranu evidenziati. In più di questu, durante l'operazione di l'infrastruttura è di i veiculi, deve esse verificatu chì i sistemi sò in boni cundizioni in ogni mumentu, cù metudi di surviglianza, è a manutenzione è a riparazione deve esse fatta quandu hè necessariu. In tutti questi studii, in più di l'efficienza, affidabilità è cunfortu di i sistemi, l'effetti ambientali anu da esse ancu priorità.

Fonte: Prof. Dr. Tuncer TOPRAK - Università di Cummerciu di Istanbul - www.ostimgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*