Un altru Esempiu di Lealtà da Samulaş à i Martiri di Football!

Un altru Esempiu di Lealtà da Samulaş à i Martiri di Football! : Cù l'estensione di u sistema di ferrovia ligera in Samsun, u nome di a fermata davanti à e facilità di Samsunspor cum'è Samsunspor è hà ricevutu l'apprezzazione di i fanali rossi è bianchi, Samulaş hè ghjuntu in a seconda mossa.

Cù l'estensione di a linea di u sistema di ferrovia ligera in Samsun, a fermata davanti à e strutture di Samsunspor hè stata chjamata Samsunspor, è Samulaş, chì hà ricevutu l'apprezzazione di i fanali rossi è bianchi, hè ghjuntu in a seconda mossa.

U 20 di ghjennaghju di u 1989, mentre chì Samsunspor andava à Malatya, in u tragicu accidente à l'uscita di Havza, u coach Nuri Asan, u pilotu Asım Özkan è i ghjucatori Muzaffer Badallıoğlu, Mete Adanır è Zoran Tomic anu persu a vita è parechji ghjucadori è staffi eranu ferite.

Fotografie di i ghjucatori di football chì anu persu a vita in l'accidentu è e parolle "Ùn ti scurderemu micca" è "20 di ghjennaghju di u 1989 U ghjornu chì u neru hè statu aghjuntu à u rossu è biancu" sò stati posti in a fermata di Samsunspor da Samulaş per ricurdà. stu pocu accidentu.

Incontranu sta scena à a Fermata di Tram, i Fans di Samsunspor anu mumenti emotivi mentre ringrazianu Samulaş.

Samulaş ferma sempre à u club rossu è biancu scrivendu "OGGI DAYS SAMSUNSPOR" nantu à tutte e vitture di Samsunspor in i ghjorni di partita.

Surghjente: www.samsunsporluyuz.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*