TCDD Tasimacilik hà purtatu Migliaia di Cittadini u 15 di lugliu

U trasportu TCDD hà trasportatu migliaia di i nostri citadini u 15 di lugliu: TCDD Taşımacılık AŞ hà servitu migliaia di citadini in i treni suburbani di Ankara è Marmaray, cù e misure pigliate per furnisce un trasportu còmode per i citadini à l'occasione di u 15 di lugliu u ghjornu di a Democrazia è a Unità Naziunale.

I nostri citadini anu avutu l'uppurtunità di trasportu sicuru è veloce cù i treni suburbani operati trà Sincan è Ankara Train Station (ATG) u sabbatu 15 di lugliu di u 2017.

Marmaray era a scelta di trasportu di i citadini in Istanbul. Migliaia di i nostri citadini corse à e piazze per a "Demucracy Watch and National Unity" cù Marmaray, chì furnisce un serviziu gratuitu ghjornu è notte, 15 ore à ghjornu, trà u 17-48 di lugliu.

Marmaray hà furnitu u trasportu gratuitu trà i dui cuntinenti à circa 15 mila citadini, cù un totale di 17 viaghji, 151 di i quali eranu viaghji supplementari, trà u 703 è u 500 di lugliu.

U General Manager di TCDD Transportation Veysi Kurt, Sincan Mayor Mustafa Tuna, TCDD Transportation Deputy General Manager Mehmet Uras è altre persone pertinenti sò ghjunti à Sincan per vede e misure pigliate u 15 di lugliu u ghjornu di a Democrazia è a Unità Naziunale è anu fattu inspezioni. U direttore generale Kurt, chì si prende cura di i citadini da vicinu, hà dettu: "Avemu pigliatu tutte e nostre precauzioni per serve u nostru populu in u megliu modu pussibule in i sobborgi di Marmaray è Ankara per u 15 di lugliu. Comu si vede, i zitelli, ghjovani è vechji, citadini di tutte l'età è di i prufessiunali correnu versu a demucrazia fighjanu cù bandiere in manu. Cummemurà tutti i nostri martiri, in particulare quelli di u 15 di lugliu, cun gratitùdine. Chì e so ànime riposu in pace. Offriamu e nostre condoglianze à e so famiglie. Esprimemu a nostra gratitudine à i nostri veterani. Chì Diu sia piacè cun elli. Travaremu assai per fà di stu nostru bellu paese unu di i deci paesi di u mondu in termini di ecunumia è di ferrovie, in unità è sulidarità. "Avemu sempre cura di i so ricordi". hà dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*