U tettu di i vagoni di u metro hè pruduttu in Bursa

Yeşilova Holding hà coronatu u so viaghju industriale di 42 anni cù u so novu investimentu, Cansan Teknik. Yeşilova Holding, chì hè intrutu in u mercatu di i sistemi ferroviari, unu di i settori impurtanti di l'oghje, hà apertu recentemente u so novu investimentu in Kayapa Organized Industrial Zone.

Sicondu a dichjarazione fatta da Yeşilova Holding, "CANSAN Alüminyum A.Ş., chì era inizialmente cunsiderata a cumpagnia di locomotive di a holding, "CANSAN TEKNİK, chì hà iniziatu a so attività cum'è un dipartimentu in a cumpagnia è emersu per via di a dumanda di sviluppu è di u voluminu di produzzione crescente in u tempu, hè diventatu operativu cum'è un stabilimentu di produzzione separatu chì cuntribuisce à l'impieghi oghje, per via di Yeşilova. A capacità di Holding di piglià forma rapidamente ".

Parlendu à a ceremonia, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Yeşilova Holding, Ali İhsan Yeşilova, hà dichjaratu in a so valutazione chì "Anu scupertu chì u 80 per centu di l'aluminiu hè stata utilizata in a produzzione di sistemi ferroviari, chì hè unu di i settori principali di l'oghje, è chì dopu à sta scuperta, anu intrutu in un novu campu circa dui anni fà ". Hà nutatu chì, mentri a ricerca di u settore, scannavanu e cumpagnie principali di u settore è cuminciaru à travaglià cù e cumpagnie principali di u settore in u prucessu di dumandassi cù quale puderanu agisce cum'è un cumpagnu mentre facenu stu travagliu.

In u so discorsu, Ali İhsan Yeşilova hà dichjaratu chì Cansan Teknik, chì produce sistemi di moduli di tettu è sistemi di moduli di scaffali per treni è vagoni di sistemi ferroviari, hè u risultatu di u travagliu di Yeşilova Holding R&D Center, chì hè unu di i Centri R&D appruvati da ministeru in u quadru di a Legge N ° 5746; "Cuntinuemu a produzzione domestica, creendu valore aghjuntu è esportendu", disse.

Cumparendu u prucessu, Yeşilova hà dettu: "U settore di i treni è i sistemi ferroviari hè stata trascurata dopu à i primi anni di a Republica. Nisun investimentu hè statu fattu finu à 5-10 anni fà, ma in l'ultimi 10 anni, cù i sviluppi in u mondu è l'incentivi di u nostru guvernu, anu cuminciatu à fà investimenti impurtanti. Ci hè statu un aumentu significativu in l'usu di sistemi ferroviari in u trasportu urbanu è interurbanu in u nostru paese. I pionieri di u settore in u mondu anu cuminciatu à seguità questi sviluppi in Turchia è cuminciaru à vene à stallà in Turchia. Ùn pudemu micca stà indifferenti à questi sviluppi. Cum'è cù l'altri, u tempu hè ghjuntu è hà ripartitu una volta cù una nova fabbrica per trasfurmà i sistemi ferroviari in una nova urganizazione. "Hè cusì chì Cansan Teknik hè natu", disse.

Surghjente: www.haberinadresi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*