U mondu di u trasportu si riunisce à a stazione di trenu Haydarpaşa

U Munnu di i Trasporti si riunisce à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa: Suat Hayri AKA, Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni di a Republica di Turchia, è François BEGEOT, Sottosegretariu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, Capu di Sviluppu Economicu è Soziale. Dipartimentu, si scontra cù i rapprisentanti di u settore di u trasportu in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa u venneri 7 di lugliu 2017. .

In questa riunione, i rapprisentanti di u settore seranu infurmati nantu à i prughjetti realizati in u Programma Operativu di Trasportu (TOP) realizatu da a Republica di Turchia è l'Unione Europea, è una mostra fotografica serà aperta in questu cuntestu.

Erdem DIREKLER, Direttore Generale di Relazioni Estere è Unione Europea di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni di a Republica di Turchia è Presidente di l'Autorità di u prugramma, è rapprisentanti di l'urganisazioni in u settore di u trasportu è l'associazioni settoriali seranu presenti à a riunione. è mostra.

A Mostra di Fotografia UOP inaugurata ferma ancu aperta per trè ghjorni. A mostra includerà fotografie artistiche focalizzate nantu à a natura, a ghjente è a tecnulugia ligati à trè grandi prughjetti di custruzzione realizati in u scopu di UOP.

Locu: Stazione di Haydarpaşa
Apertura : vennari 7 lugliu 2017
Tempu: 16:00 - 18:00

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*