U 25 per centu di u Centru Logisticu di Kars hè cumpletu

Ministru Ahmet Arslan, "U nostru scopu cù i centri logistichi hè di ghjunghje à una capacità chì pò gestisce 35 milioni di tunnellate di carica, per creà una zona logistica di 10 milioni di metri quadrati"

Ministru Arslan, in u distrittu di Sarıkamış di Kars, induve hè venutu per diversi cuntatti, u guvernatore di Kars Rahmi Doğan, u deputatu di u Partitu AK Kars Yusuf Selahattin Beyribey, u sindaco di Sarıkamış Göksal Toksoy, u guvernatore di u distrettu di Sarıkamış Yusuf İzzet Karaman cù a Crescent Area è a Star Ceremony Area Movement Research Visitò u Museu Centrale è Exhibition Hall è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da l'autorità di a cumpagnia di u cuntrattu.

Arslan, chì si n'andò in u centru di a cità di Kars per strada dopu i so cuntatti in u distrittu di Sarıkamış, hà esaminatu u Centru Logisticu di Kars, chì hè in custruzzione.

Ottene infurmazioni detallate nantu à u centru logisticu da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori, Arslan hà purtatu un cappellu duru è esaminò i travaglii di custruzzione in u campu per un tempu.

Parlendu à i ghjurnalisti quì, Arslan hà dettu chì anu realizatu alcuni prughjetti per sviluppà l'industria in u paese è per fà u paese una basa logistica.

21 centri logistichi seranu aghjuntu à u paese

Ricordendu chì anu finitu è ​​messu in serviziu 7 centri logistichi in u scopu di u prugettu, Arslan hà trasmessu l'infurmazioni seguenti:

"Attualmente, simu in Kars, unu di i 7 centri logistichi chì sò in custruzzione, è u travagliu di custruzzione cuntinua in tutti questi 7 centri logistichi. Inoltre, u travagliu di 7 più centri logistichi, per quale avemu a pianificazione, i preparativi di l'offerta è i prughjetti sò stati preparati, cuntinueghja. Cusì, avemu guadagnatu 21 centri logistichi in tuttu u paese. Questu significa aghjunghje 35 milioni di tunnellate supplementari di capacità di carica à a capacità di carica trattata (impilà a merce in dogana) in Turchia è creà una zona logistica di circa 10 milioni di metri quadrati ".

U Ministru Arslan hà dichjaratu ch'elli anu realizatu sti travaglii in u quadru di un certu prugramma è spiegò chì unu di i centri logistichi hè statu custruitu in Erzurum è serà finitu in pocu tempu.

Arslan hà dettu: "U nostru scopu cù i centri logistichi hè di ghjunghje à una capacità chì pò trattà di 35 milioni di tunnellate di carica è di creà una zona logistica di 10 milioni di metri quadrati. Averemu finitu u Centru Logisticu Kars, di quale avemu righjuntu u livellu di 25 per centu cum'è custruzzione, in uttrovi 2018. U Prughjettu Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì serà apertu questu annu, è u Centru Logisticu di Kars, chì mediarà u trasportu di a carica in u nostru paese à l'Europa da quì à l'Asia Centrale, seranu dui prughjetti chì cumplementanu l'altri. " disse.

Dichjarà chì i centri logistichi cuntribuiscenu ancu à l'impieghi in l'Anatolia Orientale, Arslan hà cunclusu e so parolle cusì:

"In particulare u muvimentu di e merchenzie da queste regioni à u nordu è u sudu di u nostru paese significa u rinascimentu di u cummerciu quì è u sviluppu di Kars per sviluppà è cresce l'industria in queste regioni. I travaglii andanu assai bè à u Kars Logistics Center, chì avemu cuminciatu à travaglià circa 5 mesi fà. Facemu prughjetti in parechje parte di u paese in u quadru di a mubilizazione chì avemu principiatu per fà a nostra Turchia a basa logistica di u mondu. Questu cuntribuisce à a crescita di l'economia, l'industria è l'industria di Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*