Viaduttu di 400 metri à a linea di tram OMU

In u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru di l'Università Ondokuz Mayıs (OMÜ), a custruzzione di u quale hà iniziatu, u trenu ghjunghjerà à u campus via un viaductu di 400 metri.

U travagliu cuntinueghja ghjornu è notte nantu à a Linea Light Rail System OMÜ, custruita da a Municipalità Metropolitana di Samsun. U viaductu di 400 metri di longu, a custruzzione di quale hà iniziatu nantu à a strada, attrae una attenzione particulari.

Fornendu infurmazioni nantu à l'opere, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Mustafa Yurt, hà dettu: "Hè una strada di circa 6 chilometri. A cumpagnia di l'imprenditore hà iniziatu un travagliu rapidu nantu à l'interi 6 chilometri. Ci hè un viaduttu è un tunelu cut-and-cover nantu à a strada, circa 400 metri di longu. U travagliu cuntinueghja ghjornu è notte. Se ùn ci sò micca prublemi, compieremu a strada u 08.08.18. Vulemu ringrazià a nostra amministrazione universitaria per u sustegnu in u nostru travagliu quì. Puderemu avè qualchì inconveniente per via di u travagliu in u campus. Ci scusemu in anticipu per questu. Ma quandu u tramu entra in serviziu un annu dopu, a fatigue è i prublemi seranu scurdati. "A Municipalità Metropolitana di Samsun averà intrapresu un prughjettu maiò", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*