20 mila 720 passageri sò stati trasportati in Akçaray in un ghjornu

A linea di Tram Akçaray, operata da TransportationPark, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, è assai populari da a ghjente di Kocaeli, hè occupata. Akçaray, chì hà purtatu una media di 1 mila passageri per ghjornu da u 2017 d'aostu di u 18, hà righjuntu u più altu numeru di trasporti di passageri cù 20 mila 720 persone prima di a festa. Akçaray, chì hè spessu usatu da i residenti di Kocaeli, hà servitu un totale di 1 passageri trà l'28-425 d'Aostu.

A POPULA DI KOCAELI AMA AKÇARAY

Akçaray, chì a so custruzzione hè stata finita da a Municipalità Metropolitana è l'imbarcu di carte hà iniziatu da l'1 d'Aostu 2017, porta una media di 18 mila passageri per ghjornu. Akçaray, chì hè preferitu perchè hè veloce, ecunomicu è còmode, hà righjuntu 20 mila 720 passageri in un ghjornu prima di vacanze. Questa figura hè stata arregistrata cum'è u ghjornu cù u più altu numeru di passageri purtati in Aostu.

DENSITÀ IN QUESTE 3 STOP

A densità di a linea di Tram Akçaray, chì hà attiratu un grande interessu da u ghjornu chì hè stata prima messa in serviziu, hè sperimentata à e tappe di Fevziye, Yenişehir è Milli İrade. Sicondu l'infurmazioni ricevute da TransportationPark, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, a maiò parte di i passageri entranu è escenu da queste trè fermate.

SERVIZI SUPPLEMENTARI DURANTE I TEMPI ALTI

E squadre metropolitane realizanu spedizioni supplementari in i fusi orari occupati in modu chì ùn ci hè micca congestione in Akçaray è a ghjente di Kocaeli pò viaghjà più comodamente. E vitture di Tram arrivanu ogni 10 minuti durante l'ore di punta. In i fusi orari occupati, e squadre facenu voli supplementari è riduce u tempu à 6 minuti.

GRATIS IN VACANZE

Per d 'altra banda, Akçaray furnisce un serviziu gratuitu per 31 ghjorni, da a vigilia di Eid al-Adha u ghjovi 4 d'Aostu à u luni 5 settembre, l'ultimu ghjornu di vacanze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*