A Ferrovia chì Divide Akhisar In Dui hè sguassata da a cità

U deputatu di u Partitu AK Manisa è u presidente di a Cummissione Parlamentaria KİT, Uğur Aydemir, anu esaminatu l'opere di a 3a Direzzione Regionale di TCDD per spustà a ferrovia fora di a cità. A nova ferrovia, induve i test drive sò finiti, hè di circa 7.2 chilometri di lunghezza è u costu apprussimativu di l'opere hè di 45 milioni di lire.

A linea ferroviaria esistente di 11,6 chilometri serà accurtata di 7,2 chilometri cù a nova ferrovia di 4,2 chilometri, è 13 passaghji à livellu nantu à a vechja linea seranu annullati. Per d 'altra banda, una stazione di treni temporale hè in custruzzione daretu à u Mercatu Alimentariu è Tessile di Akhisar. Hè statu infurmatu chì l'opere seranu compie in pocu tempu, mentre chì a densità di u trafficu in u centru hè prevista per esse alleviata un pocu cù a rimuzione di a ferrovia chì divide u centru di u distrittu Akhisar in dui.

Fornendu infurmazioni nantu à u sughjettu, u 3rd Direttore Regiunale di TCDD, Selim Koçbay, hà dettu: "Avemu intruti in Süleymanlı Mahallesi è sortiti da Kapaklı Mahallesi facendu 12 chilometri di pruduzzione in quantu à u prughjettu di traversata Akhisar di 7.2 chilometri. Intantu, avemu sbarazzatu di 13 passaghji à livellu. Finu a ora, circa 33 milioni sò stati spesi, ma aspittemu chì ghjunghje à 45 milioni TL cù u travagliu in corso. Avemu finitu quasi tuttu in u prugettu, è ùn ci hè micca prublema in termini di operazione ".

Ringraziemu u nostru presidente, u primu ministru, u ministru di i trasporti è u direttore regiunale. Spostendu sta linea ferroviaria chì divide Akhisar in dui, avemu turnatu Akhisar in una cità sana. Avemu avutu una prumessa cù u nostru stimatu Sindaco Salih Fast, avemu dettu chì salveremu Akhisar da sta divisione in dui, è oghje simu onorati è fieri di mantene sta prumessa. U megliu di tuttu cunvene à Akhisar, spergu chì purteremu servizii megliu à Akhisar. Vulemu ringrazià u nostru direttore regiunale in a vostra presenza ".

U deputatu Uğur Aydemir, chì hà visitatu i travaglii ferroviari in situ, era accumpagnatu da u sindaco di Akhisar Salih Fast, i vice-sindaci Ömer İş è Latif Çakmak, u presidente di u distrettu di u Partitu AK İsmail Hakkı Şenyiğit è i membri di u cunsigliu, i membri di u cunsigliu municipale è i capi di l'operazione ferroviaria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*