A Adapazarı Train Station Va à Mithatpaşa

Parlendu à a riunione induve i prughjetti di trasfurmazioni da esse realizati trà a Stazione Ferroviaria Adapazarı è a Stazione Ferroviaria Mithatpaşa, u presidente Toçoğlu hà dettu: "Faremu e nostre valutazioni è li sparteremu cù u publicu. Cercheremu ancu l'opinioni di e nostre organizzazioni non governative, i membri di a stampa è i nostri compatrioti in quantu à u novu spaziu di vita chì realiceremu trà a Stazione Ferroviaria Adapazarı è a Stazione Ferroviaria Mithatpaşa. Spergu chì serà u megliu per Sakarya ".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Zeki Toçoğlu, hà assistitu à a riunione introduttiva di i prughjetti preparati da diverse squadre di pianificatori urbani, paisaghji è architettura in quantu à i travaglii di trasformazione da esse implementati trà a stazione ferroviaria di Mithatpaşa è a stazione ferroviaria Adapazarı. U direttore generale di SASKİ Dr. Rüstem Keleş, Segretariu Generale İbrahim Pehlivan, Vice Segretarii Generali Ayhan Kardan, Zafer Poyraz è Ali Oktar, Vice Direttore Generale SASKİ Sebahattin Belik, capi di dipartimentu è filiali anu assistitu. Facendu dichjarazioni à a riunione, u sindaco Toçoğlu hà dichjaratu chì, in u risultatu di i studii, sò emersi prughjetti impurtanti chì aghjunghjenu valore à a cità.

un novu spaziu di vita
Ricordendu chì anu fattu grandi sforzi per portà Adapazarı Express in u centru di a cità, ma ùn anu pussutu ottene risultati, u sindaco Toçoğlu hà dettu: "Dopu à questu, avemu accunsentutu di spustà a stazione esistente in una regione assai vicinu à u centru di a cità, à dì Mithatpaşa. , a prima stazione. Avemu annunziatu chì creeremu un novu spaziu di vita in l'area trà a Stazione Ferroviaria Adapazarı è a Stazione Ferroviaria Mithatpaşa. Cunsideremu ogni dettagliu per stu novu spaziu di vita. Ancu i più chjuchi dettagli sò assai impurtanti per noi. Spergu chì vulemu implementà un prughjettu in u quale u nostru centru di a cità serà integratu in questa nova zona di vita, chì includerà parchi di ghjocu per i zitelli, spazii suciali per i ghjovani, spazii di recreazione, piattaforme d'arte, spazii verdi, parchi, camini di caminata è di bicicletta. . Ùn cademu micca sottu à l'incantu di u mudernu. Purtemu a nostra storia finu à u presente ", disse.

U cuncettu di municipalità suciale
U presidente Toçoğlu hà dettu: "Avemu ascoltatu e presentazioni di 4 cumpagnie per u nostru novu spaziu di vita. Faremu e nostre valutazioni è sparteremu cù u publicu. Cercheremu ancu l'opinioni di e nostre organizzazioni non governative, i membri di a stampa è i nostri compatrioti in quantu à u novu spaziu di vita chì realiceremu trà a Stazione Ferroviaria Adapazarı è a Stazione Ferroviaria Mithatpaşa. Inseme determineremu u toccu da esse fattu in u centru di a cità. Spergu chì, cù u novu spaziu di vita, averemu implementatu un prughjettu vivu trà dui punti, aghjunghjendu un grande valore à a nostra cità è dà un esempiu per a Turchia. I citadini ùn anu micca dubbitu. Sarà u megliu per Sakarya ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*