Piuttostu per u megliu centru spaziale d'Europa

In u scopu di u Prughjettu Gökmen di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), a fundazione di u Gökmen Space Aviation and Training Center (GUHEM), chì serà unu di i migliori centri spaziali è di l'aviazione in Europa è unu di i primi 5 in u mondu. u mondu, hè statu messu cù una cerimonia à a quale u Vice Primu Ministru Fikri Işık. Cuncepitu cù una architettura notevole nantu à una superficie totale di 13 mila metri quadrati, GUHEM serà u primu centru di educazione spaziale in Turchia.

BTSO, chì travaglia per fà chì Bursa hà una parolla in settori cum'è u spaziu, l'aviazione è a difesa, hà scupertu un novu terrenu in u scopu di u Prughjettu Gökmen. BTSO, chì riunisce l'imprese chì operanu in u settore sottu u stessu tettu cù i prughjetti di Clustering è Ur-De in linea cù u travagliu di u Cunsigliu di l'Aviazione Spaziale è di a Difesa, hà stabilitu i fundamenti di un altru prughjettu esemplariu. A fundazione di u Gökmen Space Aviation and Training Center, chì hè stata cuncepita cù u sustegnu di TÜBİTAK è in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, hè stata posta cù a participazione di u Vice Primu Ministru Fikri Işık è u protokollu di Bursa.

"U FUTURU hè in u celu"

U Vice Primu Ministru Fikri Işık hà dettu chì Bursa hè sempre stata una cità chì l'eccita. Fikri Işık hà dettu chì anu pusatu e fundazioni o hà apertu un prughjettu ogni volta chì vene in Bursa, Fikri Işık hà felicitatu BTSO per u Prughjettu GÖKMEN è GUHEM. Ricordendu e parolle di Gazi Mustafa Kemal Atatürk "U futuru hè in u celu", Fikri Işık hà dettu: "GUHEM farà una grande cuntribuzione à u spaziu di u nostru paese è a svolta di l'aviazione".

"U PROGETTU GÖKMEN MI ECCITA"

Apuntendu chì a basa di a scienza hè a curiosità è l'interrogazione, Işık hà dettu chì e società chì ùn ponu micca riceve una educazione adeguata in matematica, scienza, tecnulugia è ingegneria ùn ponu micca pruduce scienza. Fikri Işık hà dettu chì e facilità cum'è GUHEM sò impurtanti per suscitarà l'interessu in u spaziu è l'allevamentu di l'animali, "20 anni dopu, possu dì chì a megliu cità di Turchia in u spaziu è l'aviazione hè Bursa oghje. GUHEM ghjoca un rolu maiò à questu puntu. U Prughjettu Gökmen di BTSO cuntinueghja à eccitarmi da u primu ghjornu. "Quandu sta facilità hè finita, l'interessu di i nostri figlioli in u spaziu è l'aviazione aumenterà ancu di più", disse.

INVESTIMENTU DI 200 MILIONI TL circa

U presidente di BTSO, İbrahim Burkay, hà enfatizatu chì Bursa, chì hè in u centru di settori cum'è l'automobile, u tessili è a machina, hè ancu aperta à u sviluppu in settori d'alta tecnulugia cum'è u spaziu, l'aviazione è a difesa. Dichjarà chì volenu fà di Bursa un centru impurtante in i campi di u spaziu, l'aviazione è a difesa cù Gökmen, chì hè trà i prughjetti macro di BTSO, u sindaco Burkay hà dettu: "Bursa, chì ghjoca un rolu diversu in i scopi di Turchia, guadagna una infrastruttura chì furmà u primu astronauta di u nostru paese. "Inseme à TÜBİTAK è a nostra municipalità metropolitana, portemu un investimentu assai impurtante di circa 200 milioni di TL in a nostra cità", disse.

HÈ TARGET ESSERE COMPLETE IN UN ANNU

U sindaco Burkay hà annunziatu chì anu u scopu di mette GUHEM in serviziu in circa 1 annu. "Ci hè un sognu à u core di ogni prughjettu. "Avemu ancu sunniatu di un sognu per u nostru paese è a nostra cità", hà dettu İbrahim Burkay, aghjustendu: "GUHEM serà un centru di educazione di nova generazione per i nostri ghjovani. "Vulemu chì a nova generazione diventerà cuscenza di u spaziu è l'aviazione attraversu i numerosi avvenimenti chì urganizemu", disse.

Dichjarà chì anu iniziatu a mobilizazione in u campu di u spaziu è l'aviazione in a cità cù a visione di i Gökmen di Turchia chì emergenu da Bursa, u sindaco İbrahim Burkay hà dettu: "Credemu chì a nostra cità serà u centru di l'industria spaziale è di difesa in un futuru vicinu. ."

"BURSA PORTARÀ A TURCHIA À U SEU OBJECT"

U guvernatore di Bursa, İzzettin Küçük, hà dichjaratu chì a Turchia hà un scopu d'esportazione di 500 miliardi di dollari è hà dettu: "Bursa hè una di e pruvince più vicine à questu scopu in Turchia. Cù u so voluminu cummerciale di 25 miliardi di dollari è u putenziale di produzzione, Bursa hà impurtanza strategica in i scopi di Turchia. Avemu bisognu di pruduce più per superà questi obiettivi. Averemu obiettivi impurtanti in a produzzione è l'esportazioni cù i prughjetti implementati da BTSO. Stu centru darà una grande cuntribuzione à a nostra cità è a nostra regione. "Vogliu ringrazià BTSO per u valore chì aghjunghje à l'ecunumia di a cità", disse.

"BURSA VA IN A LEGA MONDIALE"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dichjaratu chì GUHEM hè u primu è unicu centru in u so campu in Turchia è hà dettu: "Vogliu chì u nostru centru sia benefiziu per Bursa è a nostra regione. Per pruduce un altu valore aghjuntu, avemu bisognu di crià bè a nova generazione. In questu sensu, a pusizione di GUHEM hè assai impurtante. Stu centru, chì avemu da custruisce inseme cù BTSO, serà u primu in Turchia. Cù stu centru, Bursa serà ancu in a liga mundiale. "In questu centru, i nostri figlioli è i ghjovani amparanu tuttu ciò chì riguarda u spaziu è l'aviazione", disse.

"I PROGETTI DI VISIONE CONTINUERANU"

U presidente di l'Assemblea BTSO, Remzi Topuk, hà desideratu chì GUHEM sia benefica per Bursa è Türkiye. Dichjarà chì i prughjetti chì aghjunghjenu valore à a cità sò stati realizati sottu a guida di BTSO, chì hà una storia radicata di 128 anni, Topuk hà dettu: "Cuntinuemu u nostru travagliu per implementà opere chì aghjunghjenu visione à u nostru paese è a cità. "

U vicepresidentu di TÜBİTAK, Mehmet Şahin Gök, hà dettu chì, cum'è TÜBİTAK, sò una istituzione chì sustene a tecnulugia è chì cuntinueghjanu à sustene e persone chì trattanu di a scienza sia attraversu l'università sia u settore privatu.

Dopu à i discorsi, u ministru Fikri Işık, u sindaco Burkay è i membri di u protokollu anu appughjatu u buttone per stabilisce a fundazione di GUHEM, u primu centru di tematiche spaziali di Turchia.

Frà i TOP 5 CENTRI IN U MONDU

U centru, chì hà una zona chjusa di circa 13 mila metri quadrati, includerà equipaghji educativi è esibizioni ligati à u spaziu è l'aviazione. GUHEM, chì serà implementatu cù u scopu di aumentà a cuscenza di i studienti di a scola primaria è secundaria nantu à u spaziu è l'aviazione, avarà diverse applicazioni cum'è più di 150 meccanismi interattivi, aviazione, centru d'innuvazione spaziale è tunnel di ventu verticale. GUHEM, chì hè statu implementatu cù u scopu di diventà unu di i migliori centri tematichi di l'aviazione è u spaziu in Europa è unu di i primi 5 in u mondu, serà custruitu cù una architettura notevuli. À u primu pianu di GUHEM, ci saranu miccanismi chì mettenu in luce nantu à u sviluppu di l'aviazione è i simulatori di volu utilizati oghje. À u sicondu pianu, chjamatu u pianu di u spaziu, l'infurmazioni nantu à l'avvenimenti atmosferichi, u sistema solare, i pianeti è e galaxie seranu presentati. Cù l'area anti-gravità in questu pianu, i visitori di u centru puderanu sperimentà l'ambienti anti-gravità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*