U passaghju liberu à i pedaghji di Camlica principia oghje à 19:00

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dettu chì u passaghju liberu à i cabine di pedaghju di Çamlıca hà da principià oghje da 19.00.

In a so dichjarazione, Arslan hà ricurdatu chì ci hè digià un sistema di passaghju gratuitu à u ponte Fatih Sultan Mehmet, i cabine di pedaggio Mahmutbey è u ponte di i martiri di u 15 di lugliu in Istanbul, è hà ricurdatu chì anu cuminciatu à travaglià in a prima settimana di lugliu per u passaghju liberu à i cabine di pedaggio di Çamlıca. .

Arslan hà dichjaratu chì a data in cui u pass liberu hà da principià hè stata spustata à u 30 d'Aostu è dopu u 25 d'Aostu, "Tuttavia, avemu ritardatu sta data ancu prima per chì i nostri squadre ponu travaglià ghjornu è notte per serve a nostra nazione, è chì i nostri i passageri è i cunduttori ponu ghjunghje à e so case è i paesi cunfortu prima di a festa. Da 19.00 oghje, u passaghju liberu accuminciarà à i cabine di pedaggio di Çamlıca. disse.

U Ministru Arslan hà nutatu chì u passaghju liberu hà alleviatu assai u trafficu è hà dettu: "Avemu vistu un sollievu di u 30 per centu in u trafficu in e nostre altre applicazioni. Ancu quì, un sollievu di 30 per centu serà ottenutu cù a rimozione cumpleta di i cabine di pedaghju è l'iniziu di u passaghju liberu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*