"Bike City" Izmir

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà scontru cù i rapprisentanti di i gruppi di ciclisti chì anu purtatu à İzmir u primu postu trà 52 cità in a Cumpetizione Ciclistica Europea in a Foresta Urbana di İnciraltı. Ascoltendu e dumande è i suggerimenti fatti per popularizà l'usu di e biciclette, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Cum'è u veiculu più ecologicu, attribuimu una grande impurtanza à l'usu di e biciclette in u trasportu publicu. İzmir duveria esse una cità di bicicletta ", disse.

In u "Changement Ciclista Europeu 2017", induve e cità si sfidanu, i ciclisti di Izmir, chì cumpetenu in nome di a Municipalità Metropolitana, pedalavanu 855 mila chilometri per un mese, purtendu u primu postu à Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, chì hà riunitu cù i rapprisentanti di i gruppi di ciclisti chì anu fattu una grande cuntribuzione à stu campionatu, in a Foresta Urbana di İnciraltı, hà datu un discorsu piacevule nantu à "ciclismo è İzmir". sohbet fattu. Ascoltendu e dumande è i suggerimenti di i ciclisti attivi per l'eliminazione di e carenze, u sindaco Kocaoğlu ùn hà micca trascuratu di pedalà in a pista di a Foresta Urbana.

Questu hè solu u principiu
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà ringraziatu tutte e persone di Izmir chì anu cuntribuitu à i so sforzi per fà Izmir una cità di bicicletta, hà dettu: "Cum'è a municipalità, preparemu l'infrastruttura necessaria per voi per guidà a vostra bicicletta più comodamente in a cità. . Avemu ghjuntu à un puntu in questu sensu, ma ciò chì hè statu fattu finu à avà hè solu u principiu. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Izmir, continueremu à custruisce percorsi per bicicletta induve hè necessariu. Avemu travagliatu nantu à un pianu maestru per questu. Cù stu pianu, faremu studii in parechji spazii, cum'è i piani di rete è i prugrammi d'incentivazione per u trasportu di bicicletta è pedestri. Cum'è u veiculu più ecologicu, aumenteremu l'usu di e biciclette in u trasportu publicu. İzmir duveria esse una cità di bicicletta ", disse.

Quandu u presidente pedala..
Parlendu in nome di i gruppi di ciclisti in Izmir, u direttore di a Piattaforma di Sviluppu di Trasportu di Biciclette (BUGEP) Hüseyin Tekeli hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Izmir per u sustegnu è a cooperazione cuntinuata. Nutendu chì a pedalata di u presidente Aziz Kocaoğlu cù i sindaci di u distrittu durante u Campionatu Europeu di Ciclismo ECC 2017 era un fattore di motivazione impurtante in u campionatu di İzmir, Tekeli hà dettu: "Questu esempiu hè un'indicazione chì ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca ottene in İzmir se avete a vostra dirigenza è sustegnu ", disse. Ricordendu chì anu luttatu capu à capu cù a cità polacca di Gdansk durante a cumpetizione, u rappresentante di BUGEP hà aghjustatu chì anu ricevutu un invitu ufficiale cum'è İzmir à u Cungressu di a Mobilità Attiva chì si terrà in Danzica trà 22-24 settembre. Tekeli hà ancu ringraziatu a Municipalità Metropolitana di İzmir per i so investimenti di trasportu amichevuli di l'ambiente.
BUGEP hà ancu presentatu una placca d'apprezzamentu à u presidente Aziz Kocaoğlu in nome di i gruppi di ciclisti di İzmir.

In più di a Piattaforma di Sviluppu di Trasportu di Biciclette (BUGEP), Pedale Ege, Gruppu Ciclista Università Ege, Co-Pedal, Pedale Active Gaziemir, Karşıyaka I rapprisentanti di l'Associazione Ciclista, Pedale 35, i Ciclisti di Ghjovi à a Sera, a Fancy Women è i Ciclisti di u Mercuri à a Sera anu participatu ancu.

Izmir diffarenza in Europa
İzmir, chì hè stata classificata 17th l'annu passatu in u Cambiamentu Ciclisticu Europeu, à quale hà participatu sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dimustratu una grande prestazione in a participazione per a seconda volta questu annu è hè diventatu u campionu cù 52 mila chilometri da 855 cità. 4 da Francia, 3 da Portugallu, 8 da Italia, 2 da Svizzera, 9 da Pulonia è Svezia, 5 da l'Irlanda, 2 da l'Inghilterra, 4 da Lituania, TRNC, Croazia Una cità ognuna da Ungheria è Spagna hà participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*