A storia di Istanbul hè ghjunta da a custruzzione di u metro di Beşiktaş

Municipalità Metropolitana di Istanbul KabataşIn a custruzzione di a linea di metro Beşiktaş-Mecidiyeköy-Mahmutbey in a stazione di Beşiktaş, hè stata fatta una scuperta impurtante chì mette in luce a storia di Istanbul. Durante i scavi realizati da e squadre di a Direzzione di u Museu di l'Archeologia di Istanbul per un annu in u situ di custruzzione, sò stati rinvenuti ossa umani brusgiate chì appartenenu à l'Età di Ferru Antica trà 1-1200 aC è osse appartenenti à 800 persone truvate in a fossa cumuni.

Sicondu a nutizia di Nihat Uludağ da u ghjurnale Habertürk; Hè statu determinatu chì l'ossa di 3 persone, chì sò stati truvati in a fossa cumuni induve l'ossa umane brusgiate sò state truvate in l'area di custruzzione di a stazione di metro Beşiktaş in Istanbul, appartenevanu à e cumunità chì migraru à Istanbul da u Regione di u Nordu di u Mari Neru.

MAGAZZINI DI TRAM OTTOMAN

L'archeologi è i travagliadori 45 travaglianu senza sosta durante i scavi realizati sottu a direzzione di Zeynep Kızıltan, Direttore di u Museu di Archeologia di Istanbul. Rispondendu à e dumande nantu à i studii chì anu dapoi un annu, Kızıltan hà sparte i dati chì anu ottenutu da i resti.

Dichjarà chì u primu magazzinu di tram da u periodu ottomanu hè statu trovu durante i scavi, Kızıltan hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à a storia chì si trova in u situ di custruzzione:

"In a prima fase di l'excavazione, l'area moderna di cobblestone è a strata di cimentu sottu sò documentati è eliminati da a superficia. Sutta sta strata, sò stati svelati i resti di cimentu armatu, mattoni mischiati è muratura di petra da a fine di u XIXmu è u XXmu seculu.

"Una grande parte di i resti sò custituiti da canali d'acqua è cundutti di cimentu induve sò eseguiti i travaglii di mantenimentu è riparazione di tramvii appartenenti à u depositu di tram Beşiktaş, chì hè statu custruitu in u 1910 è demolitu durante l'allargamentu di a strada in u 1955. I resti truvati sò stati custruiti cù cimentu è ferru, è sò stati custruiti cù petra di macerie è mortare di calce.

ASCERA DI PIETRA, PUNTA DI FRECCIA

Dà infurmazioni nantu à l'opere, u capu di l'escavazione Kızıltan hà nutatu chì i resti scavati durante l'escavazione sò stati documentati è i travaglii di rimozione sò stati finiti, è chì e file di petra arrotondate sò state truvate in i travaglii in corso.

Kızıltan hà dettu chì l'internu è l'esternu di e pile di petra tondi, simuli di terra simplici è tombi di ceramica (Urne) in quale l'osse di u cadavere, chjamati "Cremazione", sò stati intarrati dopu à esse cremati.

Kızıltan hà dettu: "In alcune di queste tombe, assi di petra, punte di freccia di bronzu o arnesi è vasi di terracotta sò stati truvati cum'è rigali di sepultura. E tombe datate à a prima età di u ferru (1200-800 aC) sò documentate. Inoltre, una fossa di massa composta da trè scheletri hè stata scuperta. Questi tipi di tombe appartenenu à e persone chì sò ghjunte cù l'onda di migrazione in a Regione di u Mari Neru ", disse.

MIGRAZIONI DA L'OCCIDENTALE È L'ORIENTALE

Dicendu chì e persone identificate in l'area di scavi eranu trà i primi abitanti di Istanbul, chì sò ghjunti à Istanbul cun una onda di migrazione da u Nordu di u Mari Neru à u Bosforu, Zeynep Kızıltan hà dettu: "Versu a fine di l'età di bronzu tardu, anu dettu. ghjunse in Tracia da a regione di u Nordu di u Mari Neru.
Hè cunnisciutu chì una nova è grande onda migratoria hè ghjunta, è chì i picculi insediamenti chì appartenenu à sta cultura si trovanu in tutta a Tracia, fora di a costa è a penisula di Gallipoli.

Spieghendu chì e cumunità in a regione di Crimea in a regione di u Nordu di u Mari Neru migraru in Anatolia da u punente è di l'est per via di u clima è di e guerre regiunale, Kızıltan hà dettu:

"Ùn sapemu micca à quale cumunità appartenevanu l'abitanti di u Mari Neru à quellu tempu. Si sparghjenu à u sudu cù e migrazioni 3000-3500 anni fà. Hè stimatu chì alcuni di i gruppi chì sò ghjunti in Tracia via Rumania è Bulgaria si sò stallati in Istanbul ".

IMPORTANTE PER A STORIA DI L'UMANITÀ

Yılmaz, Direttore di Cultura è Turismu d'Istanbul, chì hà fattu investigazioni in u situ di scavi, hà dichjaratu chì i risultati scuperti durante i studii realizati sottu a tutela di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu offrenu dati di 3000-3500 anni è hà dettu: "Hè. impurtante micca solu per a storia di Istanbul, ma ancu per a storia di Turchia, u mondu è l'umanità ".

PRIMA ETATA DI FERRU

Ancu s'è l'Età di Ferru cuminciò è finisci in diverse date in parechje regioni, in generale principia in u 13u seculu aC in Anatolia. Hè cunsideratu cum'è finitu in u 4u seculu aC.

Un periodu carattarizatu da l'usu di u ferru per funnu. A scuperta di trasfurmazioni di ferru in questu periodu hà ancu purtatu à u sviluppu di l'industria. In u Periudu di l'Età di u Ferru, quandu u ramu è u bronzu sò stati rimpiazzati da l'armi è e merchenzie di ferru, i Stati di a cità di Ghiti, Urartu, Frigiani, Lidiani è Liciani campavanu in Anatolia.

GENERE, ETA' E RAZZA SERA DETERMINATA

Nutendu chì e teste di DNA seranu realizate nantu à l'ossi umani eliminati da u situ di scavi, Zeynep Kızıltan hà dettu: "Forse e razze di queste persone seranu determinate. A datazione cumpleta serà ancu fatta da a realizazione di una prova di carbone C14. U sessu è l'età di l'ossi truvati in i tombi seranu determinati da a ricerca antropologica, è "ciò chì e persone manghjavanu è cultivate in quelli età serà ancu revelatu", disse.

Surghjente: www.haberturk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*