A strada storica di Dekovil di Düzce torna à a vita

Un prugressu significativu hè statu fattu in a storica "Dekovil Road", induve l'opere sò state cuminciate à esse purtate à a luce cù a dumanda di Önder Tonyali, u presidente di a Fundazione per l'Educazione è a Cultura Öncü, è l'iniziativi di u deputatu di Düzce Fevai Arslan. Selim Metin, Vice Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, chì hà iniziatu u travagliu nantu à u prugettu, hà determinatu a strada di u sistema ferroviariu chì si estende da a Cascata di Samandere à a Gestione Forestale. Per d 'altra banda, Ahmet Güney, di 83 anni, unu di l'antichi Presidenti TSO di Düzce, hà parlatu di u sistema ferroviariu, chì hà da mette in luce a storia di Düzce cù a so implementazione.

"Dekovil Road", chì hà un postu impurtante in a storia di Düzce, s'apprunta à torna à a vita, passu à passu, cù i travaglii cuminciati.

Tonyali suggerì, Arslan susteneva
Önder Tonyalı, presidente di a Fundazione per l'Educazione è a Cultura Öncü, chì hà suggeritu l'usu di u sistema ferroviariu, chì era usatu in a silvicultura in Düzce finu à l'anni 1950 è chì si stende da a Cascata di Samandere à a Gestione Forestale, per scopi turistici nantu à parechje piattaforme, hà avutu una conversazione. cù u deputatu di Düzce Fevai Arslan di pocu tempu A riunione hà purtatu u prugettu torna à l'agenda.

A strada di a linea storica hè stata determinata
In u scopu di i studii iniziati, u percorsu di a strada storica, chì hè di grande impurtanza per a creazione di u prugettu, hè statu revelatu.

L'amministrazione speciale hè attiva
In u travagliu principiatu cù u seguimentu di AK Party Düzce Deputy Fevai Arslan, chì sustene a re-scuperta di sta strada storica, chì parechje pruvince hà pigliatu cum'è esempiu da Düzce, Selim Metin, Vice Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, franchi un limite critique pour que la route revienne à la lumière. Metin hà criatu a mappa di tutta a strada, chì cuntribuisce significativamente à a custruzzione di u prughjettu di ricustruisce a strada storica.

A mappa hè bè, hè nantu à a strada è a locomotiva
Sicondu a determinazione fatta per a strada induve a locomotiva di vagone era usata per trasportà i tronchi purtati da e muntagne à l'impresa Forestale in u centru di Düzce per u legnu, a linea ferroviaria parte da i cunfini di Beyköy è passa per i paesi Hatiplar è Otluoğlu. di u centru è hè cumpletu à l'Intraprisa Forestale. Cù a determinazione di a strada, un ostaculu più in a furmazione di u prugettu hè stata eliminata. Hè previstu chì a locomotiva chì travaglia nantu à a strada dekovil, chì hè amparatu à esse in un parcheghju in Zeytinburnu, serà purtatu à a cità in parte di i travaglii realizati.

I testimoni dicenu…
Per d 'altra banda, l'ex presidente TSO Ahmet Güney, unu di i nomi impurtanti di Düzce, hà parlatu di a "Linea storica Dekovil", chì hè stata aduprata in u campu forestale in Düzce finu à l'anni 1950 è hè diventata storia cù l'intruduzioni di trattori è pisanti. veiculi. Ahmet Güney, chì hà 83 anni oghje è travaglia cum'è cunsiglieru finanziariu, hà datu infurmazioni nantu à a Linea Storica Dekovil, chì hè prevista per rinvivisce u turismu cù u so aspettu nostalgicu.

"Hè statu usatu cum'è mezzu di trasportu è poi lasciatu cum'è abbandunatu"
Indicà chì Kadir Özçelik, chì hà assistitu à a linea Dekovil, hà intesu a dichjarazione chì hà fattu à i microfoni di Öncü TV in i ghjorni passati, Güney hà dettu: "Aghju intesu a linea dekovil da u mo amicu Kadir. Spiegò assai bè a so furmazione storica, ma mancava solu una cosa, hà saltatu l'apertura di a "Line Dekovil". À quellu tempu, avemu avutu 3 scole primarie è una scola secundaria. Ci anu invitatu i studienti è u publicu per a so apertura. Ci era un umore festivu. Un picculu trenu ghjunse à Düzce. L'architettu di quellu tempu era u guvernatore di u distrittu, u merre, u direttore di a gestione forestale è l'artighjani chì l'anu fattu. Di sicuru, questu smussatu cù u tempu, quandu i trattori è i veiculi pisanti sò sorti. Hè stata aduprata cum'è un mezzu di trasportu à i paesi, ma poi lasciata cum'è abbandonata. Alcune di e so parti sò rimaste sottu à a terra ".

"A rinvivisce u passatu apre ancu a strada per un investimentu in u legatu"
Dicendu chì a rivitalizazione di sta locomotiva storica seria bona per u turismu, Güney hà dettu chì a transizione di Düzce à u sistema ferroviariu seria ancu un signu, è hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Ripristà questu seria bonu in quantu à u turismu, perchè da avà, Düzce s'appoghjarà solu nantu à a chjamata industria di camini. Hè digià troppu tardu. Allora saria un telefuninu in terra per viaghjà, micca travagliatu cù legnu, ma travaglià cù gasoline è diesel. Qualcosa di pusitivu succede. Inspiratu da questu, hè ghjuntu à u primu pianu soprattuttu dopu à u terrimotu, questu seria un signu per u sistema di trasportu ferroviariu di Düzce per esse custruitu. Se stu citadinu è l'amministrazione ponu fà questu cù l'uppurtunità di quellu tempu, serà u più grande benefiziu per Düzce di fà cusì da e Residenze Permanenti. Ci sò quelli chì cascanu da e vitture, ci sò quelli chì mancanu a vittura, ma u sistema ferroviariu si paga in pocu tempu. Hè per quessa chì Öncü TV hà affruntatu cù nostalgia questu, vole rinvivisce u passatu, è rinviviscia u passatu seria un precursore di un investimentu in u passatu. Hè fattu perchè ci sò pussibulità ".

"Porteranu u sistema ferroviariu à Düzce"
Güney hà dichjaratu chì Düzce era a pruvincia più fiduciale da u guvernu è hà dettu: "Avemu custruitu a pruvincia, a ghjente di Düzce l'hà custruita, ma u guvernu attuale purterà definitivamente u sistema ferroviariu à Düzce ispiratu da stu decovil, è questu cambierà a faccia di Düzce."

Güney hà ancu nutatu chì a "Linea storica Dekovil va da Şimşirlik Village à Kiremitocagi Neighbourhood è chì i paesi nantu à a strada beneficianu di stu sistema per i trasporti".

Surghjente: www.oncurtv.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*