Autobus municipali è tramvii gratuiti in Gaziantep nantu à Bayram

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà finitu i so preparativi per i citadini per passà e vacanze in un ambiente còmode, tranquillu è sicuru.

A municipalità, chì offre comodità à i citadini in più di alcune misure nantu à u trasportu, shopping sicuru, cimiteri, turisimu è zoni di macellazione sacrificale, hà pigliatu misure per furnisce una festa pacifica durante è prima di a festa di Eid al-Adha di 10 ghjorni.

L'AUTUBUS MUNICIPALI È TRAM À A VACANZA SONU GRATIS

Mentre l'autobus è i tram chì appartenenu à a municipalità metropolitana di Gaziantep seranu liberi durante e vacanze, l'autobus di a municipalità metropolitana furnisceranu servizii di trasportu gratuiti da a piazza Balıklı à Yeşilkent è u cimiteru di Asri à a vigilia di u ghjornu, in più di servizii di autobus gratuiti.

5 ROSSI, PIN E YASİN SHERIFF SERÀ DISTRIBUTI

A Direzzione di u Cimiteru di a Municipalità Metropolitana, chì servirà i citadini cù a so squadra 24 ore à ghjornu durante e vacanze, distribuirà circa 5 rosi, piantini di pinu è Yasin'i Şerif gratuitamente in i cimiteri in u centru è i distretti.

In i cimiteri induve l'arrangiamentu medianu cintrali, l'asfaltamentu è i travaglii di pulizia sò realizati, u Qur'an serà lettu cù un sistema di annunziu di 24 ore.

Per d 'altra banda, da u primu ghjornu di a festa, spraying serà fattu in i lochi di sacrifiziu. Inoltre, i squadre spruzzaranu i cuntenituri di basura durante e vacanze.

U "SQUAD CASE VICTIME" CONTINUÀ A LAVARE

Intantu, una "squadra di cattura di vittime", cumprese i veterinari, hè stata stabilita da u Dipartimentu di Prutezzione di a Vita Naturale di a Municipalità Metropolitana per catturà e vittime chì scappavanu da e mani di i so patroni.

A squadra speciale, chì servirà durante e vacanze, catturà a vittima scappata, chì serà drogata cù una agulla, è li darà à i so patroni.

I citadini puderanu ghjunghje à a squadra in carica da a linea "ALO 153" finu à a fine di a festa, cumpresa a vigilia. A squadra assisterà i citadini in cunfurmità cù e richieste.

U Dipartimentu di Prutezzione di a Vita Naturale macellarà animali chjuchi è bovini durante a festa à l'Abattoghju Nizip.

I RECLAMI "ALO 153" POSON ESSERE RAPPORTATI

Inoltre, e squadre motorizzate, mobili, civili è ufficiali chì servenu sottu à u Dipartimentu di Pulizzia piglianu misure contr'à i mendicanti, i venditori ambulanti è i venditori ambulanti non autorizati, mentre intensificanu e so ispezioni in i prudutti offerti in vendita è in ambienti di vendita, fora di l'ispezioni di rutina in l'imprese induve compra di i citadini.

A squadra civile è l'ufficiali di pulizie in vestiti ufficiali sò stati assignati per prevene ogni negatività per l'ora di 24 finu à a festa, tenendu in contu a densità di shopping in i zoni pedonali chjusi à u trafficu.

Inoltre, l'ispezioni seranu intensificate in l'absenza di parcheghji, l'arterie principali di a cità, in particulare e strade è e strade, fora di i spazii di macellazione sacrificale designati. Intantu, i citadini sò stati dumandati à esse più sensibule per ùn fà micca stirare i capi in u circondu di u Castellu, longu à a cala è altre strade, è micca di cummerciu di pelle nantu à i pavimenti.

L'azzione legale serà presa contr'à quelli chì ùn rispettanu micca i prublemi specificati è causanu a contaminazione ambientale. Inoltre, i citadini puderanu signalà tutte e negatività ch'elli sperimentanu durante e vacanze chjamendu a linea "ALO 153" di a Municipalità Metropolitana.

L'IMPRESE SERÀ APERTE ANCHE IN VACANZE

L'applicazione "Operazione in Duty", chì hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep durante e vacanze per furnisce un serviziu ininterrottu à i visitatori chì venenu in cità, continuerà ancu sta festa.

Musei chì servenu sottu à a Municipalità Metropolitana, u più grande museu di u mosaicu di u mondu, u primu Planetariu è Centru di Scienze apertu à u publicu in Turchia, u Giardinu Botanicu, u centru di divertimentu Park Antep cunnisciutu cum'è Disneyland di u Sud, u zoo più grande di Turchia, l'Educazione di e Nazioni Unite. , Una quantità di facilità sò furnite per quelli chì venenu à vede Gaziantep, chì hà valori cum'è a so cucina, Coppersmiths' Bazaar è Kulturyolu, chì hè inclusu in a "Creative Cities Network" di l'Organizazione Scientifica è Culturale (UNESCO). .

Cù sta applicazione, chì hè stata iniziata da a municipalità è accolta da i turisti, i ristoranti, i caffè, i noci, i spezie, i centri commerciali, i parrucchieri, l'osteria turistica, i negozi di souvenir è i lochi turistici seranu aperti durante a festa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*