Gestu di trasportu da u presidente à i supporters di Kayserispor

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik, in u so discorsu durante a so visita à e strutture di Kayserispor, hà ringraziatu i fan chì sustenevanu a squadra. U sindaco Çelik hà ancu annunziatu chì u sistema ferroviariu operarà duie ore più di u normale perchè a partita Kayserispor-Osmanlıspor serà ghjucata à 21.45.

I dirigenti di a cità anu visitatu Kayserispor prima di a partita di Osmanlıspor. Durante a visita cù a participazione di u guvernatore Süleyman Kamçı, u sindaco metropolitanu Mustafa Çelik è altri dirigenti, i manager di Kayserispor è i ghjucatori di football eranu ancu presenti è hè stata creata una atmosfera di famiglia.

Dichjarà chì aspettanu un successu significativu da Kayserispor sta stagione, u guvernatore Süleyman Kamçı hà stabilitu i primi cinque cum'è mira. U guvernatore Kamçı hà ancu dichjaratu ch'elli vulianu esse a squadra più gentile cù i so ghjucatori è i so fan è hà desideratu successu à i ghjucatori è u staffu tecnicu.

FACILITÀ DI ACCESSO À U GIORNU DI PARTITA

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà dettu ancu in u so discorsu ch'elli avianu scurdatu di l'annu passatu è anu guardatu à u futuru. Dichjarà chì una squadra assai forte hè stata furmata, u presidente Çelik hà dettu: "Sperendu, ghjunghjeremu u locu chì meritemu questu annu. Vogliu ringrazià tutte e dinamiche di gestione in a cità per u so sustegnu à a squadra ; Ma u nostru veru ringraziu va à i fans. A settimana passata, anu pigliatu u so postu in tribune è hà datu u missaghju chì da avà sustenemu sta squadra. A vendita cumminata mostra ancu questu. "Se a cità sustene a squadra, veneremu à u locu chì meritemu", disse. U sindaco Çelik hà dichjaratu ancu chì anu fattu aghjustamenti à l'ore di travagliu di u sistema ferroviariu per via di i partiti ghjucati à l'ora tardi è chì finiscinu tardi, è hà nutatu chì u sistema ferroviario operarà duie ore più in i ghjorni di partita.

U sindaco di a municipalità metropolitana Çelik hà ancu toccu à l'edificiu di l'installazione, a custruzzione di quale hè stata lasciata incompiuta dopu à a dichjarazione di u direttore tecnicu Marius Șumudica, è hà dettu chì, cum'è a municipalità metropolitana, hà intrapresu a custruzzione di e novi strutture è hà dichjaratu ch'elli anu da compie. è furnisce e novi facilità u più prestu pussibule.

U presidente di Kayserispor Erol Bedir hà ancu ringraziatu a cità è i fanali per u so sustegnu. Dichjarà chì anu ghjucatu a quarta partita in Kayseri, chì hà attrattu u più spettatori in e prime duie settimane di a liga cù 17 mila 500 spettatori a settimana passata, Bedir hà dettu chì anu righjuntu 11 mila 800 in vendita di biglietti è chì eranu a quinta squadra chì vendu u più altu numeru di biglietti.

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà vistu a furmazione di a squadra per un pezzu cù u guvernatore Süleyman Kamçı è altri gestori in e strutture di Kayserspor è hà visitatu u novu stabilimentu di Kayserspor in costruzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*