Apaydın: "Eroi Ferroviari anu fattu Storia u 15 di lugliu"

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "Hero Railwaymen Made History on July 15" hè statu publicatu in u numeru d'aostu di a rivista Raillife.

QUÈ L'ARTICULU DI TCDD GENERAL MANAGER APAYDIN
I Ferroviari, chì sò stati dipoi 160 anni, ùn sò micca solu un mezzu di trasportu, ma ancu ghjucatu un rolu impurtante in u futuru è l'indipendenza di u paese.

Duranti a Guerra di l'Indipendenza, l'armi, i munizioni è i suldati sò stati trasportati à u fronte da i treni, indipendentemente da e balle di u nimicu. I feriti Mehmetçik sò stati trasportati in trenu à l'uspitali più vicini per u so trattamentu.

U granu, l'alimentu è u vestitu cullatu per i Mehmetçiks in Anatolia sò stati trasportati à u fronte da i treni.

I Ferroviari eranu in turnu di difende a patria in a notte di lugliu 15, 2016, chì passò in a storia cum'è a Siconda Guerra di l'Indipendenza di u nostru paese è celebrava u so primu anniversariu.

Quella notte, soprattuttu in a capitale Ankara, edifici publichi impurtanti cum'è a Gran Assemblea Naziunale Turca, a Presidenza è u Dipartimentu di Pulizzia sò stati attaccati da l'aria è a terra.

À l'appellu di u nostru presidente è u primu ministru, i nostri citadini sò andati in carrughju è si sò precipitu davanti à l'edifizii publichi chì sò stati attaccati.

Ancu s'è millaie di i nostri citadini chì vivenu in Xinjiang vulianu vene à Ankara, ùn puderanu micca vene perchè ùn anu micca un mezzu di trasportu. Dopu à a dumanda di i nostri citadini chì vulianu vene in Ankara in trenu suburbanu, avemu apertu a linea di trenu d'alta velocità trà Sincan è Ankara, chì era in mantenimentu di notte, è mandatu treni suburbani à Sincan.

Tuttavia, a linea di treni suburbani trà Sincan è Ankara passava vicinu à unità militari impurtanti intornu à Etimesgut. Dunque, ci era u risicu di esse attaccatu da a terra è l'aria in ogni mumentu.

Per riduce u risicu, avemu assicuratu chì i treni suburbani eranu operati spegnendu e so luci. Quella notte, avemu purtatu millaie di i nostri citadini à Ankara finu à a prima luce di a matina.

A notte di u 15 di lugliu, i treni Marmaray sò stati purtati finu à a matina in Istanbul è ancu in Ankara, assicurendu un trasportu sicuru per i nostri citadini. In e nostre altre regioni, tuttu u nostru persunale hà pigliatu e so funzioni è era à a disposizione di i Governatori.

I Ferroviari anu rializatu cù successu i so duveri storichi durante a rivolta di u 15 di lugliu, cum'è in a Guerra di l'Indipendenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*