Accident di trenu in India 23 morti, 81 feriti !

Hè statu infurmatu chì almenu 23 persone sò state uccise è 81 ferite quandu un trenu di passageri hà deragliatu in u statu di u nordu di Uttar Pradesh in India.

À 6:05 ora locale, 50 vagoni di l'Utkal Express da Haridwar à Puri deragliaru vicinu à Khatauli in Muzaffarnagar in u nordu di l'India.

In u risultatu di l'accidentu, hè statu annunziatu chì almenu 23 persone morse è 81 persone ferite. Alcuni di i feriti sò signalati in cundizione critica.

Un gran numaru di ambulanze sò stati mandati à a scena di l'accidentu. L'autorità anu lanciatu una investigazione annantu à l'accidentu.

Per d 'altra banda, hè statu dichjaratu in l'imaghjini spartuti da a scena chì i binari di u trenu sò stati tagliati, è i cumenti sò stati fatti chì l'incidentu ùn era micca un accidente è chì ci era una alta probabilità di sabotage.

Intantu, u Ministru di a Ferrovia Naziunale, Suresh Purabhu, hà dettu ancu nantu à u so contu di e social media chì i sforzi di ricerca è salvata sò finiti è i travaglii di riparazione sò cuminciati.

Purabhu hà ancu annunziatu chì una compensazione di 5 500 dollari serà pagata à i parenti di quelli chì anu persu a vita in l'accidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*