Treni d'Alta Velocità, Haydarpaşa è HalkalıAndarà finu à

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì e linee suburbane da i lati anatoliani è europei di Istanbul seranu purtate à i standard di metro è cunnessi à Marmara à a fine di u 2018, è chì i Treni d'Alta Velocità chì partenu da Ankara. serà ancu cunnessu à Haydarpaşa è HalkalıEllu hà annunziatu ch'ellu andava finu à.

Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Ahmet Arslan hà participatu à a trasmissione in diretta di un canale di televisione privatu dumenica 06 d'aostu 2017 è hà fattu dichjarazioni impurtanti.

Arslan, chì hà annunziatu chì e duie linee suburbane, chì sò a continuazione di Marmaray, seranu finite in 2018, hà dettu chì cumu i treni suburbani seranu cunnessi à Marmaray purtendu à u standard di metro, alcuni di i Treni d'Alta Velocità partendu. da Ankara andaranu à a Stazione Haydarpaşa è alcuni utilizanu Marmaray. HalkalıHà nutatu chì ellu hà da andà finu à.

Indittendu chì i YHT chì operanu attualmente trà Ankara è Istanbul venenu à Pendik, è spieghendu chì u trasportu da quì hè furnitu da l'autobus, Arslan hà dettu: "Portendu e linee suburbane sia da u latu anatolianu sia da u latu europeu, chì sò a continuazione di l'autobus. U prughjettu di Marmaray, à i standard di metro è cunnetta cù Marmaray, riducerà u trafficu urbanu à un gradu straordinariu. " Furnirà un serviziu di trasportu standard di metro rilassante è assai còmode. Inoltre, l'operazione ferroviaria ininterrotta serà furnita trà l'Europa è l'Asia. Mentre purtemu e duie linee esistenti à u standard di metro, custruemu una terza linea vicinu à elli da Gebze-Halkalı finu à. "Questa terza linea servirà i treni d'alta velocità durante u ghjornu è i treni di merci di notte". disse.

"ANKARA-HAYDARPAŞA SERÀ 3 ORE, SİVAS-İSTANBUL SERÀ 5 ORE"

Quandu u travagliu per portà e linee suburbane, chì sò a continuazione di u prugettu Marmaray in Istanbul, à u standard di metro hè finitu, i YHT chì partenu da Ankara ghjunghjeranu à Haydarpaşa in 3 ore, HalkalıArslan hà sottolineatu chì ci vorrà 3 ore è mezza per ghjunghje à Istanbul è hà cuntinuatu cusì: "Cù a fine di a linea Ankara-Sivas YHT, Sivas-Ankara serà 2 ore, Sivas-Istanbul 5 ore, Sivas-Halkalı Sarà 5 ore è mezu. Un passageru chì partendu da Sivas hà pigliatu 5 ore è mezu. HalkalıSi pò ghjunghje sin'à. Halkalı- Facemu ancu l'offerta per Kapıkule quist'annu. U so prughjettu di u trenu d'alta velocità hè statu finitu, i schedarii di l'offerta sò stati preparati è spergu chì andemu in offerta quist'annu. In questa occasione, un passageru chì parte da Sivas hà da pudè vene à Kapıkule cù i nostri treni à alta velocità. finu à u 2022-2023 Halkalı-Vulemu finisce Kapıkule per chì un trenu chì abbanduneghja l'est di u nostru paese pò andà finu à Londra.

"U TARGET IN ANKARA-ISTANBUL hè 40 PERCENT"

In riferimentu à a Stazione Ferroviaria YHT di Ankara è a so parte di u trasportu di passageri YHT, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì a Stazione Ferroviaria YHT, chì hè stata custruita in Ankara è messa in serviziu u 29 d'ottobre di u 2016, furnisce servizii multifunzionali è ponu risponde à ogni tipu di bisogni suciali. passageri.

"I nostri citadini preferanu avà u trenu d'alta velocità à una tarifa di 15 per centu in tutti i trasporti trà Ankara è Istanbul. In fattu, a linea YHT va à Haydarpaşa è dopu Halkalı"Aspittemu chì sta tarifa ghjunghje sin'à u 40 per centu quandu cuntinueghja finu à u 78". Arslan hà dettu, aghjustendu chì sta tarifa hè attualmente finu à u 66 per centu in Eskişehir è finu à u 40 per centu in Konya, cusì prevedenu chì a tarifa trà Ankara è Istanbul ghjunghje à almenu u XNUMX per centu, è chì questa tarifa serà ancu più alta in u futuru. . Hà valutatu chì si suscitarà.

Parlendu di l'impatti cummerciale di i settori di u trasportu annantu à l'altri, in particulare cù u sviluppu di e ferrovie, Arslan hà dettu: "Avemu liberalizatu sia e compagnie aeree sia e ferrovie... Cù l'equilibriu offerta-domanda, i prezzi righjunghjenu un certu equilibriu. "S'ellu ci sò treni d'alta velocità per viaghji chì a distanza hè menu di 400 à 500 km, a nostra ghjente li preferisce digià". hà dettu.

"700 PERSONALI SERÀ IMPIEGATI PER I FERROVII"

À a fine di u so discorsu, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà toccu à u reclutamentu di u persunale à i Ferrovii di u Statu è hà dettu: "Avemu reclutatu 150 persone più, principalmente ingegneri, tecnichi, avucati, funziunanti è civili. 700 di i nostri travagliadori, in e Ferrovie Statali quist'annu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*