Izmir abbraccia i ghjovani

I ghjovani è e so famiglie chì sò ghjunti in Izmir da diverse cità per l'educazione universitaria sò stati accolti cù una ospitalità "specifica di a cità" esemplare. I ghjovani vuluntarii chì aspettanu à a stazione d'autobus in u scopu di u prughjettu "Izmir Embraces the Youth" guidatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu "benvenuti" à 14 studenti universitari da u 2 d'Aostu. I novi residenti di Izmir, chì sò stati accolti cù zuppa calda, tè è pasticceria in u so primu passu à a cità, è chì e dumande nantu à l'alloghju è a registrazione sò stati risposti, sò stati trasportati à e so università cù navette gratuiti.

Sicondu i risultati di l'Esame di Selezione è Placement di Studenti, i studienti universitarii di diverse cità di u paese, ottenendu u dirittu di iscrizzione in università in Izmir, sò entrati in a cità cun un scontru caldu quist'annu cù l'urganizazione guidata da a Municipalità Metropolitana. . In u scopu di u prughjettu "İzmir Embraces the Youth", i ghjovani è e so famiglie accolti in a stazione di l'autobus sò più cà soddisfatti di l'applicazione. Durante a settimana di iscrizzione u 14-18 d'aostu, 2 studienti è e so famiglie sò stati serviti.

U travagliu di Izmir
Per alleviare e preoccupazioni di i novi residenti di a cità chì venenu da fora di İzmir per iscriversi in università è per aiutà, un "sforzu di cullaburazione İzmir" hè statu esibitu. In più di a Municipalità Metropolitana di Izmir, parechji vuluntarii sustenevanu u prugettu, chì hè statu realizatu in partenariatu cù l'Associazione per u Supportu di a Vita Cuntempuranea, a Fundazione di l'Educazione Contemporanea di l'Egeu, a Fundazione di l'Educazione Turca, è e municipalità di Balçova, Bornova, Buca, Çiğli è Urla, chì ospitanu campus universitari.

I ghjovani chì mettenu u pede in Izmir sò stati accolti da i vuluntarii di u prughjettu in u terminal di l'autobus interurbanu è purtati à e so università cù un serviziu di navetta gratuitu dopu a zuppa calda, tè è pasticceria furnita da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Brochure chì cuntenenu infurmazioni nantu à i prughjetti di rispunsabilità suciale è l'attività suciali sò stati dati à i studienti, cù una mappa di l'università in quale saranu iscritti, trasportu (route metro-bus-ferry), alloghju è bisogni culturali-suciali. Wi-fi gratuitu è ​​una unità di carica eranu ancu dispunibili in u puntu d'attesa in a stazione di autobus. In u scopu di u prugettu, i servizii di guida sò stati furniti in i banchi d'infurmazione istituiti in l'università in tematiche di iscrizzione è di alloghju.

Eramu sorpresi è toccu
I studienti è e so famiglie, chì anu dichjaratu ch'elli anu campatu a sorpresa è a felicità inseme per via di l'accolta calorosa di i vuluntarii chì anu pigliatu u so postu à a stazione di l'autobus à a prima luce di u ghjornu, vulianu chì a pratica sia un esempiu per altre cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*