Prugressu di u Tram di Konak più veloce chè previstu

Un'altra tappa sfida hè stata cumpletata nantu à u Tram Konak, chì hè sempre in custruzzione. E pruduzzione in Şair Eşref Boulevard, chì cunnetta a linea di tram da Çankaya à Alsancak, sò state finite 1 settimana prima di l'ora prevista. U flussu di trafficu in a zona hè tornatu à a normale. Sicondu u calendariu di u travagliu, u travagliu in questa fase era previstu per esse cumpletu da Bayram.

A Municipalità Metropolitana di Izmir aumenta gradualmente u ritmu in i travaglii di fabricazione in u scopu di Konak Tram. L'ostaculi sò superati unu à unu nantu à a linea Konak-Alsancak, chì hè a parte più difficiuli di u prugettu in quantu à l'implementazione, è e fasi di u prugettu sò finite prima di e date determinate, per quessa furnisce sollievu per u trafficu. E squadre metropolitane, chì anu finitu i travaglii di fabricazione davanti à a stazione d'Alsancak 4 ghjorni prima di l'ora prevista, travagliendu ghjornu è notte per preparà l'apertura di a Fiera Internaziunale di İzmir, ùn anu micca persu u so ritmu in u palcuscenicu Şair Eşref Boulevard. U scopu di compie l'opere trà Montreux Square è Çankaya prima di l'Eid al-Adha, a Municipalità Metropolitana hà avanzatu una settimana più veloce di u calendariu di travagliu, permettendu à u flussu di trafficu di vultà à a normale.

Obiettivu finale u 18 di settembre
A Municipalità Metropolitana, chì hà stabilitu trè date di destinazione per trè punti critichi di u trafficu urbanu, hà finitu i primi dui prima di u tempu previstu. U terzu scopu hè di compie l'opere nantu à a seccione da Cumhuriyet Boulevard à Gazi Boulevard da u 2017 di settembre, quandu l'annu accademicu 2018-18 principia. À a fini di nuvembre, hè u scopu di finisce tutta a pruduzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*