A Fundazione di a Stazione Konya YHT è u Centru Logisticu di Kayacık hè stata stabilita

centru logisticu konya
centru logisticu konya

Participendu à a cerimonia di inaugurazione di a Stazione Konya YHT è u Centru Logisticu di Kayacık, u Primu Ministru Binali Yıldırım hà dettu chì farà di Konya una cità megliu cà ieri cù investimenti solidi è opere permanenti. Dichjarà chì Konya, a capitale di i Seljuks, merita u megliu di tuttu, u Primu Ministru Yıldırım hà dettu: "U 16 d'aprile, a nazione hà dettu "sì" à u serviziu. Ci sarà sempre un forte putere, stabilità constante. Da avà, Turchia marcherà più decisa versu i so scopi futuri ", disse.

U Primu Ministru Binali Yıldırım hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di Konya YHT Station è Kayacık Logistics Center.

U Primu Ministru Yıldırım hà iniziatu u so discorsu ringraziendu a ghjente di Konya per u so sustegnu in u referendum di u 16 d'aprile, in a cerimonia tenuta in Ankara Yolu Kayacık, cù a participazione di millaie di residenti di Konya, è hà dettu chì a ghjente di Konya hà dettu "sì". à u sistema di guvernu presidenziale è si manteneva da a vulintà naziunale.

Esprimendu chì caminaranu inseme cù Konya finu à u 2019, 2023, 2053 è 2071, Yıldırım hà dichjaratu ch'elli farà di Konya una cità megliu cà eri cù prughjetti, investimenti solidi è travaglii permanenti. Rimarchendu chì a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità è u Centru Logisticu di Kayacık, chì ponenu i fundamenti d'oghje, sò trà questi prughjetti, u Primu Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì Konya, a capitale di i Seljuks, meriteghja u megliu di tuttu, è vulia à a ghjente di Konya bona furtuna cù i prughjetti.

TURCHIA CAMMINARÀ CONTRA I SOS OBIETTI

Dichjarà chì l'università, diga, ospedali di cità è strutture sportive chì anu apertu mostranu a Turchia chì cresce è si sviluppa forte, Yıldırım hà dettu: "Mentre stavamu fà questu, mentre preparavamu u futuru luminoso di Turchia, Konya hà dettu "sì" à un livellu record. in u referendum di u 16 d'aprile. U 16 d'aprile, a ghjente hà dettu "sì" à u serviziu. Hà dettu "sì" à u futuru di Turchia. Turchia, a nostra nazione, Konya hà dettu: "Ùn ci sarà più accessu à tutela, colpu di statu, crisa ecunomica". Spergu chì a Turchia avanzerà versu u futuru cù passi rapidi cù u sistema di guvernu presidenziale u 16 d'aprile. Da avà, ùn ci sarà crisa di gestione in u paese. Ci sarà sempre un forte putere, stabilità constante. Da avà, Turchia marcherà più decisa versu i so scopi futuri ".

TUTTI SERÀ MEGLIU

Nutendu chì Konya hè una capitale culturale è à u stessu tempu a capitale di l'agricultura, u Primu Ministru Yıldırım hà nutatu chì anu furnitu più di 15 miliardi di sustegnu à l'agricultura in Konya in 10 anni.

Dichjarà chì unu di i prughjetti impurtanti di Konya hè u metro, Yıldırım hà dettu: "Avemu prumessu questu. Semu daretu à a nostra parolla. In a prima tappa, custruiremu l'Università Necmettin Erbakan di 21 chilometri, a stazione di treni d'alta velocità è a linea di a municipalità di Meram. Cummissioneremu ancu u trenu d'alta velocità Konya-Karaman. A custruzzione di a strada circundante cuntinueghja. U nostru dumane serà più luminosu chè oghje. Tuttu serà megliu. Finu chì a nostra unità è fratellanza cuntinueghjanu ", disse.

MUSTRAI I SFORZI NECESSARI

Felicitando à Konyaspor, chì hà vintu dui trofei in u so discorsu, u Primu Ministru Yıldırım hà dichjaratu ch'ellu farà u sforzu necessariu per superà a penalità imposta à Konyaspor in u modu più ligeru pussibule.

KONYA hè UN CENTRU LOGISTICA SPIRITUALE

U 26 Primu Ministru di a Republica di Turchia è u Diputatu Konya di u Partitu AK Ahmet Davutoğlu hà dettu chì a custruzzione di un centru logisticu in Konya porta un significatu speciale. Dichjarà chì Konya hè u centru logisticu di i valori, a saviezza è a saviezza, Davutoğlu hà dettu: "Prima di tuttu, Konya hè un centru logisticu spirituale è storicu. A ghjente si riunite quì. Quì piglianu lezioni di saviezza, saviezza è lealtà, è poi portanu sta lezioni in altre terre. In questu sensu, Konya hè un centru logisticu spirituale rapprisintatu da Mevlana.

Esprimendu chì nisun muvimentu puliticu in a storia chì ùn hà micca tiratu forza da Konya hà successu, Davutoğlu hà dettu: "Dapoi l'iniziu di u nostru presidente di u muvimentu di u Partitu AK 16 anni fà, Konya, u centru logisticu di a pulitica turca, hà datu u più grande sustegnu à questu. muvimentu, è continuerà à fà cusì ".

Davutoğlu hà ricurdatu chì durante u tentativu di colpu di FETO in u 15 di lugliu, u populu di Konya hà dimustratu una lotta superiore è chì Konya era una di e cità chì si stò in i primi minuti di u tentativu.

KONYA PROJECTS PULL SPEED

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u Guvernu di u Partitu AK hà furnitu servizii impurtanti à Konya per 15 anni è hà dettu: "Questi servizii includenu u fattu chì u Tunnel Tınaztepe, cumpresa a strada Konya-Seydişehir, u Tunnel Alacabel, è Tunnel di Tınaztepe, hè tramindui asfaltu caldu è Facemu l'offerta per a strada di cunnessione per esse una strada divisa u 6 di settembre ", disse.

Arslan hà dichjaratu chì i travaglii nantu à a strada Konya-Beyşehir seranu ancu finiti à a fine di l'annu, aghjustendu chì a strada Hadim serà finita l'annu prossimu, è chì u viaductu Eğiste di 372 metri di lunghezza, chì serà u viaduttu più altu. in Turchia, serà finitu in 2020.

Cuntinuemu à marchjà daretu à voi

Dichjarà chì travaglianu ghjornu è notte nantu à l'integrazione di u Trenu d'Alta Velocità, u Centru Logisticu è i sistemi di metro previsti, u Ministru Arslan hà dettu: "Sapemu chì i centri logistichi si susteneranu l'un l'altru per esse custruitu micca solu in Konya ma ancu in tutta a Turchia ".

Adressendu u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım, Arslan hà dettu: "Fin chì continuerete a vostra forte marcia in u mondu, continueremu à marchjà daretu à voi".

Dopu à i discorsi, i fundamenti di Konya YHT Station è Kayacık Logistics Center sò stati posti.

Vice Primu Ministru Recep Akdağ, Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, Ministru di l'Educazione Naziunale İsmet Yılmaz, Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan, Ministru di l'Alimentazione, Agricultura è Allevamentu Eşref Fakıbaba, Vicepresidente di u Partitu AK Ahmet Sorgun, Governatore di Konya Yakup Canbolat, Sindaco Tahir Akyürek, deputati è u presidente provinciale di u Partitu AK Musa Arat anu assistitu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*