Konya ghjunghje à a stazione YHT

konya yht gari
konya yht gari

Konya, a cità di Mevlana è u Trenu d'Alta Velocità, riceve una Stazione YHT. Direttore Generale TCDD İsa Apaydınhà fattu ispezioni in a Stazione Konya YHT, chì hè in custruzzione, u marcuri 2 d'Aostu.

Apaydın, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori, hà ricurdatu chì a Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-Konya hè stata messa in opera in 2011, è hà dettu chì a parte di a ferrovia, chì ùn avia micca parte di passageri prima di u 66. A linea YHT, aumentata à XNUMX per centu cù l'apertura di a linea YHT.

Rimarchendu chì ci sò attualmente servizii YHT reciproci da Konya à Ankara è Istanbul, Apaydın hà nutatu chì Konya serà u centru di u corridore nord-sud è est-ovest quandu e linee ferroviarie d'alta velocità è rapida in custruzzione è u prugettu sò finite.

Per quessa, Apaydın hà sottolineatu chì anu sviluppatu un prughjettu di a Stazione YHT unicu à Konya per risponde à ogni tipu di bisogni di i passageri, è aghjunse chì a custruzzione avanza cum'è prevista.

INTEGRATU CU U SISTEMA FERROVIARI DI CITTA'

U prugressu fisicu di u 17 per centu hè statu fattu in i travaglii di custruzzione di a stazione YHT, chì hè prevista per esse integrata cù u prughjettu di u sistema di ferrovia leggera di a Municipalità Metropolitana di Konya in u locu di Konya Buğdaypazarı.

Dotatu di ogni tipu di spazii suciali è culturali

In u prughjettu di Konya YHT Station;

Aree amministrative (uffizii TCDD, caffetteria, sala di riunioni è di furmazione, cabine di pedaggio, magazzini tecnici), spazii cummerciale (ristoranti, caffè, banche, PTT, negozi, agenzie, uffizii...), sale VIP è CIP, parcheghju coperto per 117 veiculi e zone di serviziu Hè situatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*