E penalità venenu à quelli chì utilizanu Samkart illegale in Samsun

Cù una nova decisione presa da u Samsun Metropolitan Municipality UKOME, un regulamentu hè statu fattu in pratica per via di l'aumentu di l'usu di Samkart illegale in u trasportu in l'ultimi ghjorni.

Cù a nova applicazione urganizata per via di l'aumentu di l'usu illegale di Samkart, e pratiche di deterrente per prevene l'usu di carta illegale entreranu in vigore u 15 d'Aostu 2017.

Kadir Gürkan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, Pianificazione è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, informendu a stampa nantu à l'usu illegale di Samkart è a nova applicazione, hà dettu: "Secunnu a decisione presa à a riunione UKOME tenuta in ghjugnu, cù nova applicazione chì serà validu da 15 August 2017, e persone chì utilizanu Samkart chì appartenenu à l'altri seranu rilevati. In casu di fallimentu, 50 tariffi di u bigliettu sanu seranu addebitati per u primu usu illegale è 100 tariffi cumpleti per u secondu usu illegale. In u terzu usu illegale, u Samkart chì appartene à a persona serà annullatu è a carta ùn serà micca emessa per un periudu di un annu, è una denuncia penale serà presentata contr'à a persona ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*