A folla in u metro di Pendik vede u piccu in u travagliu di u travagliu

U metro di Pendik hà vistu a più grande folla in a storia da u mumentu chì hè stata custruita. Hè vistu chì a folla chì prima era in u Ponte di Kartal hà avà spustatu à u Ponte Pendik. In una tale equazioni, pò esse preditu chì u trafficu umanu à l'ultima tappa di u metro serà altu, ma questu ùn hè micca u casu. Oghje, milioni di persone crucianu trà Pendik è Maltepe per travaglià ogni ghjornu o sò distribuiti in parechji lochi in u latu Anatolian. In particulare perchè Pendik hè prezzu in termini di immubiliare è hà un bonu trasportu, a ghjente preferisce cumprà case quì. Comu tali, a distribuzione in Pendik à diverse parti di Istanbul hè assai più altu. Sè vi dumandate tali dettagli, pudete cuntrollà i prezzi immubiliarii in Pendik in Internet. U valore di l'appartamentu, chì hè statu compru per 5 mila lire 90 anni fà, hè oghji circa 400-500 mila, è e facilità intornu à a casa sò unu di i più grande fattori chì aumentanu u prezzu. In issu articulu, noi vi discriva i passi à esse fattu in stu riguardu.

DOPU PENDIK METRO, A POPULA FLOW TO IETT STOP
Quasi tutti i citadini chì ghjunghjenu à a fermata İETT dopu à u metro Pendik piglianu l'autobus chì seguitanu a strada Kurtköy via Ankara Street. Dopu avè cullatu in l'autobus, u numeru di persone chì scendenu dopu à 2 fermate hè altu, ma u numeru di persone chì scendenu dopu à 20-30 fermate hè ancu abbastanza altu. L'autobus da diverse direzioni venenu ogni 5-10 minuti, è ancu l'autobus da e stesse linee, di solitu passanu da a fermata di l'autobus Pendik Bridge ogni 20-30 minuti. In u risultatu, u numeru di persone chì aspettanu à a fermata di l'autobus supera i cintunari. In questu, l'effettu di i servitori di metro, chì travaglianu ogni 4-5 minuti, hè ancu abbastanza altu. In altre parolle, pudemu dì chì saria una mossa curretta per dì chì ci hè una folla assai occupata per via di a linea di autobus chì vene ogni 4-5 minuti dopu à i servizii di metro chì passanu ogni 20-30 minuti. In quantu à u prublema, a municipalità piglia misure è assai più voli sò previsti à l'ora di punta, ma ùn hè micca faciule di furnisce u trasportu per millaie di persone.

Nisun rispettu per u trasportu publicu in ISTANBUL !
A ghjente ùn si rispettu micca in i veiculi di trasportu publicu cum'è metro, metrobus, autobus o ferry in Istanbul. Micca solu, ùn si rispettu micca, ma ancu si guardanu cù sguardi pieni d'odiu è d'odiu. Quandu succede questu, emergenu scenarii assai cattivi. Scene cum'è e persone chì ùn ponu micca abbandunà u carru à e stazioni di u metro, l'anziani è e donne chì anu da cullà in l'autobus in massa à e fermate di l'autobus, a ghjente chì aspetta à e fermate per via di e persone chì si mettenu in u metrobus dopu esse schiacciate. per una meza ora da criaturi disrespectful è self-pensante disrespectful, sò avà una situazione chì avemu scontru assai. Per eliminà sta situazione, una linea alternativa deve esse piazzata per e persone chì abbandunonu u metro. In altri palori, se i servizii di metro sò ogni 5 minuti, mette linee d'autobus almenu ogni 10 minuti riducerà a folla in questa zona è eliminà u viaghju fattu in modu stacked. Ùn si sà micca cumu truvà una suluzione perchè ci sarà assai più congestione se i servizii di metro sò ogni 10 minuti, ma nimu ùn pare micca lagnà di andà in un munzeddu in ogni modu.

Surghjente: www.internetajans.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*