A greva hè finita in İZDENİZ, i voli cumincianu à 15.00

İzmir Municipality Metropolitana İZDENİZ A.Ş. Un cumprumissu hè statu ghjuntu in i negoziati di negoziazione cullettiva trà u Sindicatu di i Marittimi Turchi è u Sindicatu di i Marittimi Turchi. Dopu à a firma di u cuntrattu in a matina, a greva chì principia u 12 di lugliu hè finita. Hè statu annunziatu chì i servizii di ferry riprenderanu da 15.00.

I negoziati di negoziazione cullettiva trà İZDENİZ A.Ş, u fornitore di servizii di trasportu marittimu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, è l'Unione di i Marittimi Turchi affiliati à Türk-İş, induve i so impiegati sò urganizati, anu risultatu in un cumprumissu. A greva, chì principia u 12 di lugliu, hè finita cù a firma di u cuntrattu. I navi di u Golfu cumincianu à navigà di novu da 15.00. A Direzzione Generale di İZDENİZ hà annunziatu chì i servizii in u golfu internu continuanu cù tariffi normali, chì i voli Yassıcaada cumincianu da marti, è i voli Foça è Urla cumincianu da u prossimu weekend.

Sicondu l'accordu cullettivu firmatu, u salariu di u persunale di a terra in İZDENİZ serà aumentatu di 12 per centu. Cù l'esenzione di l'imposta nantu à u redditu ottenuta dopu chì İZDENİZ, chì hà rinnuvatu a so flotta, hè stata registrata in u Registru Internaziunale di Navi, u tassu di aumentu accettatu per u persunale di i marittimi chì i salarii aumentati di 25 per centu era di 5 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*