L'economia di Trabzon vince da u sistema ferroviariu

In quantu à u prublema di trasportu, chì hè unu di i prublemi più urgenti di Trabzon, u presidente di a Càmera di l'Architetti Gürol Ustaömeroğlu hà fattu una dichjarazione cù u codice "URGENT". Ustaömeroğlu hà dettu: "A densità di trafficu sperimentata in Trabzon quist'annu hè un avvisu chjaru. Sta cità ùn pudarà mai sopravvive un altru annu cù sta reta di trasportu è sta logica di trasportu publicu.

"Moltu urgente è urgente ..."
Ustaömeroğlu hà dettu chì un pianu d'azzione d'urgenza deve esse annunziatu senza ritardu è hà dettu: "U pianu maestru di trasportu chì indirizza una cità civilizzata deve esse implementatu senza ritardu. U sistema ferroviariu, chì servirà trà Beşikdüzü è Of, hè a petra più impurtante per risolve u prublema di trafficu. Avemu scrittu è disegnu per 25 anni. In l'ultimi 50 anni, sta cità hà finitu 3 strade principali. Una di e prime strade costiere cù un terrapienu di mare. Un altru hè a strada tangente. L'ultimu hè u passaghju internu di a cità di Samsun Hopa Divided Road cù un seriu pienu di mare. Inoltre, a custruzzione di Kanuni Boulevard, una altra strada parallela à u mare, cuntinua ". hà parlatu.

"L'ecunumia di Trabzon vince da u sistema ferroviariu"
Mencionendu chì u sistema ferroviariu cuntribuisce à l'ecunumia di a cità, Gürol Ustaömeroğlu hà cunclusu u so discorsu cusì: "Milioni di persone sò stati trasportati in queste rotte per anni. Succedenu accidenti è morti. U trafficu è l'emissioni di carbone sò digià un fattore. Ma qualunque sia u mutivu, u sistema ferroviariu ùn hè micca purtatu à sta cità cù a pruspettiva chì causarà danni. Pensu chì quellu chì face sta statistica hè sbagliatu o deliberatamente ingannatu. Andemu à u trasportu privatu; Sì ogni membru di a famiglia hà a so propria vittura, ogni turista hà da aduprà una vittura di affittu, se ogni cumpagnia privata stabilisce una flotta per furnisce i veiculi per ogni membru di u so persunale, ecc. Istanbul. Ma a dicu di novu, se un sistema ferroviariu civilizatu vene à Trabzon longu a costa, e persone sensibili, cumpresi quelli chì aghju citatu, cessanu di utilizà vitture. L'ecunumia di Trabzon vince da u sistema ferroviariu. A nostra ecunumia naziunale guadagna da u risparmiu di carburante. È cù a riduzione di l'emissioni di carbonu, a nostra atmosfera vince ".

Surghjente: http://www.trabzonhabercisi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*