Avvisu d'Alta Tensione da TCDD nantu à a Linea Ferroviaria Menemen-Manisa

A Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) hà annunziatu chì 25 Volt currente serà datu da u 27 d'Aostu nantu à a sezione di a linea ferroviaria trà a stazione di Manisa è a sezione di uscita di a stazione di Ayvacık.

In a dichjarazione scritta fatta da a Direzzione Generale di TCDD, "Cù a fine di i travaglii di catenaria trà l'uscita di a stazione di Manisa Km 64 + 000 è a stazione B di Ayvacık (Bağcılar) in direzione Km 46 + 829 area seccionale in u scopu di Menemen- Manisa Part I, ùn ci hè micca un ostaculu à energizing la linea As di 25.08.2017, 27.500 Volt energia elettrica serà datu à i fili catenary chì furnisce a trasmissione di l'electricità per u funziunamentu di u trenu elettricu nantu à e linee di ferrovia trà e stazioni è km.

A causa di l'alta tensione chì deve esse appiicata à a seccione di a linea da u 25 d'Aostu di u 2017, hè periculosa per a vita è a salvezza di a pruprietà di caminari sottu à e linee aeree di u trenu elettricu, toccu i pali, arrampicà, avvicinà i cunduttori è toccu u fili cadenti. U nostru populu deve esse attentu per chì l'alta tensione nantu à a ferrovia ùn pruvucassi pèrdite di vita è di pruprietà ". si dicia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*