Prima di a stazione di autobus interurbani di Holiday Izmit hè rinnuvata

Ci hè una dolce corsa à l'Ismit Intercity Bus Terminal per via di a festa di 10 ghjorni di Eid-al-Adha. A sicurità di u passageru è a cunsulazione sò di grande impurtanza in u terminal, induve ci hè una alta densità prima di e vacanze. In l'Izmit Intercity Bus Terminal, chì hè stata presa da Transportation Park A.Ş., una di e filiali di a Municipalità Metropolitana, l'innuvazioni sò state fatte in parechje aree cum'è a sicurità, a pulizia è u sustegnu logisticu. U numaru di porte d'entrata di u terminal hè stata ridutta à dui in u quadru di e misure di sicurezza è dotate di sistemi di sicurezza muderni. In più di e misure di sicurezza, i travaglii di pulizia in l'internu è l'esterno di u terminal sò stati stretti.

MISURE DI SICUREZZA AUMENTATE

A Municipalità Metropolitana hà messu in opera applicazioni assai impurtanti per i citadini per assicurà u so trasportu in modu sicuru à l'Ismit Intercity Bus Terminal, in l'intensità sperimentata prima è dopu a festa. U numaru di porte in a terminal hè stata ridutta à dui per cuntrullà a sicurità durante a stagione di vacanze. Queste duie porte principali ponu esse aduprate per almacenà valigie, sacchetti, etc. I dispusitivi X-Ray sò stati posti per l'articuli. I detectori di a porta sò stati posizionati vicinu à u dispusitivu X-Ray. Cusì, hè destinatu à impedisce l'entrata di sustanzi periculosi cum'è sharps, piercing è armi in l'edificiu terminal. In u quadru di e misure di sicurità, i vinditori chì pruvate di vende u simbulu di disgrazia di Izmit, illegale, sò impediti, è l'azzioni penali necessarii sò presi contr'à queste persone.

PER I PASSAGERI DI U TRAM

E misure di sicurezza sò state ancu prese per i citadini chì volenu entre in u campus utilizendu a fermata di tram ghjustu accantu à u terminal. Dispositivi X-Ray è sistemi di detector di porta sò stati installati per assicurà a sicurità di i passageri chì venenu da a fermata di u tram. U persunale di sicurità 36 travaglia in u terminal, chì hè monitoratu da un sistema di càmera.

A PULIZIA hè IMPORTANTE

U travagliu hè realizatu cù strumenti di pulizia in l'internu è fora di l'edificiu di a terminal. In parte di l'attività di rinnuvamentu, u travagliu per rimpiazzà i lavabi in u terminal cuntinueghja. I bagni terminali rinnuvati seranu aperti à u serviziu di i citadini prima di l'Eid al-Adha. U persunale di pulizia 23 travaglia in u campus terminal.

SEDIE A ROTELLE E VEHICULE DI TRASPORTU DI CARICA

U persunale di sicurità di u terminal hè ancu assistitu da u persunale di sicurezza di u terminal per assicurà chì i citadini fisicamente handicapati facenu e prucedure necessarie in u terminal è chì ùn anu micca difficultà di trasportu. U serviziu di sedia a rotula hè offrittu dopu chì u citadinu disabilitatu ghjunghje à u terminal. Ci sò ancu veiculi di trasportu di merci per i passageri per portà a so carica in u campus terminal. Cù questi veiculi, chì sò usati per portà a so carica cum'è valige è sacchetti, i passageri ponu comodamente trasportà a so carica induve volenu.

ALTRE INNOVAZIONI

I schermi d'infurmazione sò stati installati in l'entrata principale è a sala d'attesa di u terminal. Nant'à i schermi d'infurmazione, 5 novi schermi d'infurmazione sò stati messi in serviziu, guidanu i passageri, cum'è l'ora di partenza è di arrivo di l'autobus, numeri di piattaforma. L'adesivi nantu à i finestri di e sezioni di l'entrata principale di l'edificiu terminali sò stati eliminati, chì permettenu l'internu per esse illuminati cù luce naturale. In parte di i travaglii di rinnuvamentu, u sistema di detector di incendi esistenti di u terminal hè statu ancu rinnuvatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*