Bursa, Stella Brillante di Turchia in Pruduzzione è Località

I primi 100 per centu di rose di ventu domestici di Turchia, prudutti apposta da a cumpagnia turca Northel à a dumanda di a Municipalità Metropolitana di Bursa, sò stati installati in a centrale elettrica stabilita in Bursa. U sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, chì hà inspeccionatu l'area di a Centrale d'Energia Eolica (RES) in a regione Aydınpınar di Mudanya, hà dettu chì preparanu Bursa per l'avvene cuncentrandusi in u campu di l'energia rinnuvevule dopu parechji studii innovatori cù un altu valore aghjuntu.

U sindaco Altepe hà esaminatu e prime rose di u ventu di Turchia, chì sò state prodotte cù 100 per centu risorse domestiche nantu à a dumanda di a Municipalità Metropolitana è appruvata da TSE è urganisazioni internaziunali accreditate. U sindaco Altepe, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à e turbine eoliche fabbricate da ingegneri è fabbriche turchi durante l'ispezione realizata in l'area di RES in Aydınpınar, hà dettu chì attribuisce una grande impurtanza à u prublema di l'energia rinnuvevule. Dichjarà chì utilizanu l'acqua corrente cù a Centrale Hydro Electric Power (HEPP) da una banda, è i raghji di u sole cù a Central Energy Solar (SPP) da l'altra banda, u sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli cunvertiscenu ancu u ventu chì soffia in u ventu. energia cù i RES.

U sindaco Altepe hà enfatizatu chì a municipalità metropolitana di Bursa hà apertu a strada per esse lucale in l'energia rinnuvevule in Turchia. Nutendu chì eranu strumentali in a prima pruduzzione domestica di u paese in i sistemi ferroviari è chì seguitanu a stessa strategia in i veiculi elettrici, a produzzione ambientale è a fabricazione di l'aeronautica, u sindaco Altepe hà dettu chì a prima pruduzzione domestica in i mulini di ventu hè stata fatta da a municipalità metropolitana di Bursa. Nutendu chì a prima rosa di i ventu di Turchia, chì hè cumplettamente turca da a cima à u fondu, hè stata prodotta da a cumpagnia Northel per Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "A tecnulugia, u software, i stampi, l'ale è i pezzi di casting in queste rose di u ventu sò tutti lucali. I pezzi di casting sò stati fatti da İğrek Makine in Bursa, è l'elettronica di putenza hè stata fatta da Aselsan. In novu, l'alternatore è l'ingegneria sò da noi. "Tutta l'urganizazione hè stata cumpletata cù a cumpagnia Northel è i primi 100 per centu turchi di rosi di ventu turchi sò stati fabbricati", disse.

U sindaco Altepe hà enfatizatu chì e rose di u ventu prudutte per Bursa anu passatu cù successu i testi di l'Istitutu di Standards Turchi (TSE) è l'urganisazioni internaziunali di accreditazione è anu ricevutu appruvazioni. Dichjarà chì sò felici d'avè cuntribuitu à una grande mossa per l'industria turca, u sindaco Altepe hà dettu: "Com'è in parechji altri campi, u primu pruduttu in energia rinnuvevule hè statu pruduttu in Bursa. Ringraziu quelli chì anu cuntribuitu. "Spergu chì questu serà un esempiu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*