Lode di l'UE per İzmir: "İzmir hè a stella brillanti di a Turchia"

Gabriel Munuera Vinals, Vice Capu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, hà dettu chì monitoranu attentamente è sustenenu i sforzi di a Municipalità Metropolitana di Izmir in a direzzione di u trasportu urbanu sustenibile è aghjunse: "Izmir hè una stella brillanti di Turchia".

L'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità, urganizati per incuragisce e municipalità europee à implementà è sviluppà misure di trasportu più sustenibili è incuragisce a sucità à aduprà metudi di trasportu alternativu, cuminciaru cù u "Simposiu di Trasportu Sostenibile" in Izmir. U simposiu tenutu à a Fabbrica Storica di Gas di Carbone hà participatu da figure impurtanti in u campu di u trasportu, è ancu da CHP İzmir Vice Ministru Murat, Sindaco di Konak Sema Pekdaş, Muzaffer Tunçağ, membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Karşıyaka U vice-sindaco Ayşem Özzambak, u vice-sindaco di Buca Hakan Gündüz è u vice-sindaco di Bornova Ersel Tanrıöver è u vice-sindaco di Seferihisar Ahmet Güney anu assistitu ancu è sparte i so cuntributi à u futuru di a cità.

A stella brillante di Turchia Izmir
Parlendu à l'apertura di u simposiu, Gabriel Munuera Vinals, Vice Capu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, hà dettu chì anu stabilitu İzmir, l'unica cità di Turchia, per participà à l'urganizazione cum'è un esempiu per u so travagliu in questu campu, è hà dettu: "A Municipalità Metropolitana di Izmir è e so istituzioni anu participatu regularmente à a Settimana Europea di a Mobilità in l'ultimi anni. Vogliu felicità per a so participazione. Sapemu chì fate sforzi per realizà u trasportu urbanu sustenibile. A Delegazione di l'UE sustene questi sforzi di a Municipalità Metropolitana di Izmir per preparà u trasportu urbanu sustenibile. Per questu scopu, firmemu un accordu cù u Bancu Mundiale è sottu à questu accordu, furnimu un supportu finanziariu è espertu per stabilisce e fundazioni di u trasportu urbanu sustenibile per Izmir. Izmir hè una stella brillanti di Turchia è belle persone campanu in questa cità. U mottu di quist'annu significa: "U sparte ti fa avanzare". A mobilità cumunu furnisce sia a socializazione è u divertimentu. Invitu tutti i residenti di Izmir à attività attive ".

518 tunnellate di emissioni di carbonu diminuite
U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, ricurdendu chì anu chjusu Plevne Street à u trafficu veiculi cum'è parte di a Settimana Europea di a Mobilità è hà realizatu attività di 'Città Senza Car' in l'ultimi anni, hà dettu: "Ma quist'annu, avemu pensatu chì chjude solu una zona à u trafficu. Ùn saria micca abbastanza, è videremu cumu l'Europa hà trattatu sta situazione, è in chì misura sta settimana. Avemu urganizatu alcuni avvenimenti in questu cuntestu esaminendu ciò chì vede ". Rimarchendu chì ùn ci hè nisuna altra municipalità metropolitana in Turchia altru ch'è İzmir chì pussede stu avvenimentu, Gökçe cuntinuò e so parolle cusì:

"Opere pioniere è esemplarii sò fatti per a Turchia in İzmir. Custruemu u quadru generale di questu nantu à l'idea principale di riduce l'emissioni di carbone. Per riduce l'emissioni di carbone nantu à l'autostrade, avemu creatu a prima flotta di autobus elettrici di u nostru paese in u trasportu publicu. I nostri primi 20 autobus sò ghjunti è hè destinatu à espansione sta flotta di autobus à 400. L'autobus elettrici anu purtatu 1 milione 154 mila passageri da u ghjornu chì sò ghjunti. Questu significa: 193 litri di cunsumu di carburante sò stati prevenuti è 464 tunnellate di emissioni di carbone sò state ridutte ".

passu à passu à u scopu
Esprimendu chì anu sviluppatu novi pulitiche per incuragisce u trasportu publicu è per incuragisce u trasportu individuale, u Dr. Gökçe hà dettu: "Avemu una elezzione chì dà priorità à l'orientazione di i centri di cità à u trasportu di pedoni è di bicicletta. À l'avanguardia di i sforzi per riduce l'emissioni di carbone in u trasportu hè di fucalizza nantu à u sistema ferroviariu. In u trasportu marittimu, a nostra nave cù 15 passageri composti di carbonu è 3 vitture scontru cù a Baia di İzmir. Sti navi sò tramindui veiculi ecunomichi è ecologichi. Avemu dinò travaglii intensivi di custruzzione in quantu à i prucessi ciclisti è pedoni. Cù i camini in bicicletta ininterrotti chì cumplementanu a baia in i prossimi anni, i citadini di İzmir ghjunghjeranu facilmente à u puntu chì volenu cù e so bicicletta. Dunque, a Municipalità Metropolitana di Izmir cumpiendu a so prumessa di "riduce u 2020 per centu di emissioni di carbonu", chì hà impegnatu finu à u 20, passu per passu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*