A linea di tramvia nostalgica di Istanbul Street serà aperta in 2 mesi

U prughjettu di u tram, chì hè in custruzzione in Istanbul Street, chì hè pedonale da a municipalità di Düzce, serà messu in serviziu in 2 mesi.

A seconda fase di u prughjettu di pedestrianizazione di u centru di a cità iniziata da a municipalità di Düzce hè ghjunta à a fine. Kadir Badur, Vicepresidente di Trasporti è Coordinatore di Prughjettu Bekir Güley, chì hà esaminatu i travaglii di u Prughjettu Tramway, chì hè in custruzzione in Istanbul Street, hà fattu dichjarazioni. Mentre hè statu indicatu chì u sistema hè alimentatu da u sole è amichevule à l'ambiente, hè statu dichjaratu chì e linee elettriche aeree ùn saranu micca stallate per u tram.

In a so dichjarazione, u vice-sindacu di Düzce, Kadir Badur, hà dettu: "Ci saranu trè fermate in u puntu induve si trovanu a municipalità di Düzce è a stazione d'autobus, è a so custruzzione principia. A custruzzione di a stazione hè aspittata, cù tutta a fabricazione finita avà. I travaglii di stallazione di dettagli di a linea di tram sò stati, 80 per centu di u travagliu hè statu finitu.

U Coordinatore di Prughjettu Bekir Güley hà dettu ancu in a so dichjarazione: "U nostru sistema ferroviariu hè finitu, hè in u stadiu di mette in serviziu. Ne restava solu un paisaghju. Pensu chì u travagliu di a municipalità nantu à questu serà finitu in una settimana. Cumincià u nostru tram à u più prestu pussibule. Avemu finitu u nostru travagliu infrastrutturali. Tutti dumandanu s'ellu andarà à l'uspidale. Avemu custruitu una infrastruttura cumpleta quì, sicuru, a linea pò esse allargata se vulete. Quì facemu ciò chì chjamemu a terminazione di stazione. Una linea auto-ricaricabile di energia solare è autoalimentata cù un generatore. Ùn avemu micca aduprà e linee elettriche sopra in stu sistema. In questu hangar, ci sarà una zona di cullizzioni per e batterie finu à a matina. L'equipaggiu necessariu serà a zona di cuntrollu ", disse.

U vicepresidentu Kadir Badur hà cuntinuatu l'investigazioni di u campu dopu à l'opere di tram è si ncuntrau è cunsultatu cù u presidente è i membri di a Càmera di i Marchisti in a custruzzione di u Mercatu di a Cumpagnia di Düzce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*