Decisione urgente di espropriazione per u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul

In u scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, alcune proprietà immubiliarii in i distretti di Sapanca è Gevye di Sakarya seranu espropriate urgentemente.

"Dogançay Ripage II di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul", chì hè inclusu in u Programma d'Investimentu 2017 cù u numeru di prughjettu 1994E010180. Espropriazione urgente di e pruprietà immubiliarii situate in a sezione Doğançay-Sapanca è chì u percorsu, u locu è i numeri di l'isula / di l'isula sò indicati in a lista cù u sketch annessu, è a pruprietà nantu à elli da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia. "U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è i Comunicazioni datati 30/5/2017 Hè statu decisu da u Cunsigliu di i Ministri u 1/45133/2942, nantu à a so lettera n. . 27.

I pruprietà immubiliarii da esse espropriati sò Rüstempaşa, Göl, Ünlüce, Hacımercan, Akçay in u distrittu Sapanca di Sakarya; Hè situatu in i quartieri İlibey è Karaçam in u distrittu di Gevye.

Cliccate per l'articulu di espropriazione publicatu in u ghjurnale ufficiale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*