A Cina travaglia per un trenu volante chì farà 4 mila km à l'ora

Pigliendu passi impurtanti in a tecnulugia avanzata, a Cina hà pigliatu l'azzione per u trenu chì ghjunghje à una vitezza di 4 mila chilometri à l'ora. China Aerospace Sciences and Industry Corporation hà annunziatu chì hè intrutu in a fase di ricerca per u prughjettu "Flying train". Hè statu dichjaratu chì i treni volanti riduceranu u tempu di trasportu in e cità è ùn cunsumanu micca energia chimica.

A cumpagnia di Scienze Spaziali è Industria Cinese hà annunziatu pocu tempu chì travaglianu nantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì pò viaghjà à una vitezza di 4 mila chilometri per ora.

Dà infurmazioni nantu à i dettagli di u prughjettu di u trenu volante, chì serà cuminciatu à esse custruitu, Liu Shiquan, Vice Direttore Generale di a Cumpagnia di Scienze Aerospaziali è Industria di China, hà participatu à u 3u Forum Spaziu Commerciale Chine in Wuhan, a pruvincia di Hubei, è ringraziu. à una tecnulugia chjamata Maglev, u prughjettu di u trenu volante, Spiegò chì a vitezza di u "trenu volante" serà 10 volte più altu ch'è quellu di i treni d'alta velocità cunvinziunali.

Una dichjarazione riguardanti i treni volanti hè ancu vinutu da l'ufficiale di tecnulugia di u prughjettu, Mao Ka (Mao KA). Mao hà dettu chì pensanu à stabilisce una linea principale cù una vitezza di 2 chilometri per ora in u primu passu è una velocità massima di 4 chilometri per ora in u sicondu passu. Dichjarà chì anu u scopu di risponde à i bisogni di trasportu trà e cità, Mao hà dettu chì pruvaranu à creà una capacità di velocità di XNUMX mila chilometri per ora.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*