Gürer di CHP: "U furtu ùn pò micca esse prevenutu in i prughjetti TCDD"

Rispondendu à a dumanda parlamentaria di CHP Niğde Deputy è membru di a Cummissione SEE Ömer Fethi Gürer, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu chì, malgradu tutte e misure pigliate, i signali, telecomunicazioni è telecomunicazioni di TCDD.
U deputatu CHP Niğde è u membru di a Cummissione KİT Ömer Fethi Gürer hà presentatu una dumanda scritta à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, cù a dumanda di risponde da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan in quantu à u furtu in i Prughjetti TCDD.

U deputatu CHP Gürer, in a so mozione, hà dettu: "Hè accadutu incidenti di furtu in i prughjetti di signalizazione TCDD, telecomunicazioni, elettrificazione in 2005-2015? Ci hè un dannu à l'istituzione in questu cuntestu? Sì, quantu ? Ci hè qualchì ritardu per i furti nantu à e linee in custruzzione ? dumandatu risposte à e dumande.
Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dichjaratu chì, malgradu tutte e misure di sicurezza pigliate in i prughjetti di Segnale, Telecomunicazione è Electrificazione realizati da a Direzzione Generale di TCDD, ci sò stati furti occasionali.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì, in cunfurmità cù a legislazione pertinente in i travaglii di custruzzione, l'imprese di l'imprenditori anu pigliatu l'assicuranza di risicu Ali prima di inizià u travagliu, "Ancu se ùn ci hè micca una perdita finanziaria contr'à a Direzzione Generale di TCDD Enterprise per via di furti, per prevene. tali avvenimenti indesiderati è per prevene ritardi in i prughjetti, l'imprese di l'imprenditori seranu dumandate à piglià cura di u furtu. E dumande entrate sò accolte in pocu tempu ".

U Ministru Arslan hà dettu chì anu dumandatu e misure necessarie per esse pigliate da e forze di sicurezza in quantu à incidenti di furtu è hà dettu: "In più di e misure di sicurezza esistenti per a prutezzione di e strutture di Electrificazione, Segnale è Telecomunicazioni (EST), CCTV (Close Circuit TeleVision - Circuit chjusu) hè furnitu à edifizii tecnichi è centri di trasfurmazioni in più di e misure di sicurezza esistenti. Circuit Television), sistema di alarme antifurtu è stretta cooperazione cù unità di sicurezza, etc. U travagliu cuntinueghja per assicurà a continuazione ininterrotta di u sistema di gestione cù misure ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*