IETT era l'ora extra di sta festa

U Sicritariu Generale İBB Dr. Hayri Baraçlı, inseme cù u Direttore Generale IETT Arif Emecen, hà celebratu a festa cù i membri di l'IETT chì eranu in turnu durante a festa.

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Dr. Hayri Baraçlı hà celebratu l'Eid al-Adha cù l'impiegati IETT chì eranu in turnu. IETT Edirnekapi Garage, u quartu ghjornu di a festa, IMM Vice Sicritariu Generale Mevlüt Bulut, Süleyman Karali, IETT General Manager Arif Emecen, Diputatu General Manager Dr. Hasan Özçelik, Capu di a Brigata di Fire Ali Karahan è Medya A.Ş. U direttore generale Yunus Göksücükur è i dirigenti di i sindicati è l'associazioni anu participatu ancu.

Indirizzendu i membri di l'IETT à a ceremonia, u Sicritariu Generale Dr. Hayri Baraçlı hà dettu chì e vacanze religiose sò di grande impurtanza in a furmazione di un clima spirituale è hà enfatizatu l'impurtanza di visità l'anziani in questi ghjorni speciali. Dichjarà chì hà servitu cum'è Direttore Generale di IETT trà u 2009 è u 2014 è chì hà avutu l'uppurtunità di cunnosce l'istituzione strettamente in questa occasione, Baraçlı hà dettu: "İETT hè una istituzione eccezziunale chì hè stata stabilita in u 1871 durante u periodu ottomanu. Hè a visione di u nostru paese per 2023 è 2073 per spiegà l'efficacità è u travagliu di sta istituzione arradicata à u mondu sanu. Continuemu à travaglià fermamente cù un approcciu di serviziu orientatu à i citadini ". disse. Sicritariu Generale À a fine di u so discorsu, Hayri Baraçlı hà felicitatu tutti l'impiegati è trasmette i so auguri.

U Direttore Generale IETT, Arif Emecen, chì hà pigliatu a parolla in a cerimonia, hà iniziatu u so discorsu cù felicitazioni Eid è boni auguri: "Cum'è a famiglia IETT, simu una squadra chì si dedica è i so sforzi per serve 24 ore à ghjornu, è cun questu. u spiritu di squadra, seremu à u serviziu di a nostra nazione, cum'è in u passatu ". cumpletu in a forma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*