2 Imprese Offerte per l'offerta di teleferica di Kartepe

U Prughjettu Ropeway di sognu di 50 anni di Kartepe prende vita. Dui cumpagnie anu presentatu offerte per l'offerta di linea di 4 metri trà Kartepe Hikmetiye-Derbent Kuzu Yayla Recreation Area.

Dui cumpagnie anu participatu à l'offerta per u prughjettu di u telefuninu, unu di i prughjetti di visione più impurtanti di a municipalità di Kartepe. L'offerta per u Prughjettu di Cable Car hè stata fatta in a sala di riunioni municipale. Dui cumpagnie anu presentatu offerte per un totale di 4 mila 960 metri di linea per esse custruitu trà Hikmetiye è Derbent Kuzu Yayla Recreation Area. Halatlı Taşımacılık, l'operatore di Bursa Teleferik, è Valter Asansör, l'operatore di a linea di funivia Afyon Karahisar, anu participatu à l'offerta, chì era presiduta da u vice-sindaco Mehmet Filiz. In u prughjettu, chì hè previstu di custà circa 2 Million TL, a cumpagnia di Valter Elevator hà fattu l'offerta più alta è impegnata à dà una parte di u 71 per centu di u fatturatu tutale di l'operazione, escludendu l'affittu annuale.

L'OFFERTI VANNO DATI

Halatlı Taşımacılık, chì hà participatu à l'offerta di Kartepe Cable Car, hà prupostu di dà una parte di u 350 per centu di l'ingudu tutale di a facilità à esse operata in più di l'affittu annuale di 10.51 mila TL, mentre chì Valter Asansör hà prupostu di dà una quota di 350 per centu. di u redditu tutale ottenutu da a facilità per esse operata, in più di a tarifa di affittu di 17.2 mila TL.

UN SOGNU DI 50 ANNI SI REALITA

U sindaco di Kartepe Hüseyin Üzülmez, chì era u pioniere di u prugettu dopu à l'offerta è chì hà purtatu u prugettu finu à questu puntu, facendu grandi sforzi per ghjunghje à questa tappa, hà dettu: "U sognu di i nostri citadini di Kartepe hè diventatu realtà. Avemu fattu l'offerta per u Prughjettu Kartepe Cable Car, chì era u sognu di tutti, cumpresi i gestori chì anu travagliatu in u passatu. L'offerta per u nostru Prughjettu Cable Car, chì hè u sognu di 50 anni di u nostru Kartepe è chì ci entusiasma tutti, hè stata fatta. Vogliu ringrazià e cumpagnie chì anu participatu. Dopu chì u prucessu d'appruvazioni tecnicu è burocraticu di l'offerta hè cumpletu, u prucessu di implementazione principiarà u più prestu pussibule, Diu vole. "Cù a felicità di rializà un sognu inseme, vogliu a bona furtuna è a bona furtuna à tutti i mo concittadini, u nostru Kartepe è a nostra cità", disse.

PRIMA LINEA

Hè a municipalità di Kartepe chì hà fattu u primu passu seriu in quantu à a linea di telecabina, chì hè stata annantu à l'agenda per parechji anni in Kocaeli. A linea di 4 mila 960 metri trà Hikmetiye è Derbent Kuzu Yayla Recreation Area, chì hè a prima tappa di a linea di funivia, per a quale tutti i permessi sò stati ricevuti da u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, serà operatu per 29 anni da u cumpagnia chì hà vintu l'offerta. A linea di funivia, chì serà custruita cù u metudu Build-Operate-Transfer, serà bidirezionale è hà 3 corde. 2 cabine cù una capacità di 90 persone seranu aduprate nantu à a linea di funivia.